• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

بحث و تبادل نظر درباره اولین اپراتور ملی سلامت در حاشیه الکامپ

  • کد خبر : 90955
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
بحث و تبادل نظر درباره اولین اپراتور ملی سلامت در حاشیه الکامپ
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیدرضا مظهری، رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ با حضور در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ از نزدیک با دستاوردها و محصولات گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی آشنا شد.

وی پس از این بازدید با مصطفی درجزی مدیرکل کسب و کار سازمانی همراه اول به بحث و گفت و گو در خصوص میزان پیشرفت پروژه مشترک پیاده سازی نظام رگولاتوری-اپراتوری سلامت پرداخت.  

همراه اول در راستای انجام مأموریت خود به عنوان پیشران تحول دیجیتال در حوزه های مختلف کشور،  این بار به حوزه سلامت ورود کرده و ضمن توسعه سامانه های موردنیاز نظام رگولاتوری- اپراتوری سلامت، به دنبال رشد و توسعه اکوسیستم سلامت دیجیتال کشور است. از این رو در چارچوب راه اندازی اپراتور اول سلامت کشور، پنجره واحد خدمات سلامت الکترونیکی را توسعه داده که در آینده نزدیک بازارگاه خدمات سلامت دیجیتال کشور شده و عرصه فعالیت را برای کلیه خدمات دهندگان و شرکت های نوآور حوزه سلامت وسعت خواهد بخشید.  

شکل گیری رویکرد نوین حوزه سلامت یعنی نظام رگولاتوری- اپراتوری، قدم بزرگی برای تحقق تکالیف قانونی بر زمین مانده از جمله پرونده الکترونیک سلامت شهروندی است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و سرویس های همراه اول در نمایشگاه الکامپ ۲۰۲۳ به پرتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه کنند.

https://tejaratava.ir/?p=90955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.