• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور مهدی عبوری در افتتاحیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه‌های نمایشگاه

  • کد خبر : 126504
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
حضور مهدی عبوری در افتتاحیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه‌های نمایشگاه
مهدی عبوری مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر صبح امروز در مراسم افتتاحیه مراسم ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)، که صبح شنبه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی » رئیس جمهور و جمعی از میهمانان خارجی در سالن همایش های سران برگزار شد، شرکت کرد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر بعد از این مراسم به بازدید از بخش‌های مختلف این نمایشگاه پرداخت که می‌توان به بازدید از غرفه‌های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر، شرکت مجتمع آلومینیوم جنوب (سالکو)، شرکت سرمایه‌گذاری برق و انرژی غدیر و شرکت بین‌المللی توسعه ساحل و فراساحل نگین کیش (هلدینگ حمل و نقل غدیر) اشاره کرد.

عبوری در بازدید از گروه گسترش نفت و گاز پارسیان تاکید کرد مقاصد جدید خصوصا آفریقا باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در این بازدید با بیان اینکه باید از ظرفیت نمایشگاه برای جذب حداکثری مشتریان جدید استفاده شود، اکسپو را فرصتی مناسب برای این هدف دانست.

وی همچنین در بازدید از غرفه صنایع و معادن غدیر، حضور در کشورهایی که از تنوع و کیفیت بالایی در معادن برخوردار هستند را رویکردی دانست که این هلدینگ باید آن را انجام دهد.

در ادامه این بازدید دکتر عبوری در غرفه شرکت مجتمع آلومینیوم جنوب ( سالکو) شتاب در فاز دوم این شرکت را ضروری دانست و تاکید کرد: سالکو می‌تواند با جذب سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو زمینه این شتاب را ایجاد کند.

دیدار با معاون نخست وزیر اوگاندا از دیگر برنامه‌های عبوری در حاشیه برگزاری این نمایشگاه بود.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت ۵ روز از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت و با شرکت بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور برگزار می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=126504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.