• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

آغاز به کار ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور پرقدرت فولاد اکسین خوزستان / نگاه ها به اکسین دوخته شد

  • کد خبر : 126519
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۳۸
آغاز به کار ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور پرقدرت فولاد اکسین خوزستان / نگاه ها به اکسین دوخته شد
◽️نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فولاد اکسین خوزستان آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  صبح امروز ۸ اردیهشت ۱۴۰۲ با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آغاز به کار کرد.

فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری  در نمایشگاه حضور پرقدرت و پررنگی دارد و در اولین روز از این نمایشگاه، همه نگاه ها به این شرکت دوخته شده است.

آنچه که شرکت فولاد اکسین خوزستان را از سایر فعالان صنعت فولاد و تولیدکنندگان محصولات فولادی متمایز می‌کند توانمندی بالای این شرکت در تولید محصولات استراتژیک برای تامین نیاز صنایع پایین‌دستی است.

فولاد اکسین خوزستان که تنها تولیدکننده ورق‌های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولیدکننده این محصول در جهان به شمار می‌آید، علاوه بر اینکه نقش مهمی در خودکفایی اقتصادی برعهده دارد، گام‌های بلندی را در مسیر توسعه صادرات و کسب سهم از بازارهای بین‌المللی برداشته است.

این شرکت با حضوری پررنگ در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) ضمن معرفی سبد گسترده محصولات و توانمندی‌ها، بازارهای صادراتی خود را بیش از پیش گسترش خواهد داد و جایگاه برند خود را به عنوان تامین‌کننده محصولات استراتژیک فولادی، حتی بیش از امروز ارتقا ببخشد.

در اولین روز از این نمایشگاه جمعی اقتصاددانان، صادرکنندگان نمونه، فعالین اقتصاد و تجار و اساتید دانشگاهی ومدیر عامل،اعضای هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان و جمعی از مدیران این شرکت در غرفه فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

در آیین افتتاح ایران اکسپو ۲۰۲۴، رییس جمهوری، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، وزیر صمت،رئیس اتاق بازرگانی،جمعی از نمایندگان مجلس و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی حضور داشتند.

https://tejaratava.ir/?p=126519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.