• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
رامین ملماسی در نشست خبری عنوان کرد:

کارگزاری بانک صنعت و معدن با تیم تحلیل مجرب، قوی‌ترین و دقیق‌ترین تحلیل‌ها را بین کارگزاری‌ها دارد

  • کد خبر : 96471
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کارگزاری بانک صنعت و معدن با تیم تحلیل مجرب، قوی‌ترین و دقیق‌ترین تحلیل‌ها را بین کارگزاری‌ها دارد
معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک صنعت و معدن، سهم کارگزاری از بازار و برنامه‌های پیش‌رو، مدیریت سهام شرکت‌های زیر مجموعه بانک صنعت و معدن با کارگزاری بانک صنعت و معدن، میزبانی کارگزاری بانک صنعت و معدن از شرکت‌های بزرگ در بخش کالایی، تمایل کارگزاری بانک صنعت و معدن در بخش سهام، گسترش فعالیت شعب و جذب بازاریاب مجرب، ارائه خدمات تحلیلی و تخصصی به‌صورت رایگان در تعداد قابل توجه به‌ صورت روزانه از کانال تلگرامی کارگزاری از جمله مهمترین موارد عنوان شده در گفتگوی تخصصی مدیر عامل کارگزاری بانک صنعت و معدن با اصحاب رسانه بوده است.

اعتقاد داریم که بخش سرمایه‌گذاران حقیقی اگر خدمات خوب دریافت کنند بنای توسعه کارگزاری هستند. هرچقدر این سرمایه گذاران خدمات خوبی دریافت کنند با وجود همه تغییر و تحول در کارگزاری باقی می‌مانند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی کارگزاری بانک صنعت و معدن، رامین ملماسی مدیرعامل کارگزاری صنعت و معدن در نشست خبری برگزار شده در روز ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد:  کارگزاری صنعت و معدن سه صندوق دارد، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت که به نام صندوق مشترک صنعت و معدن است. صندوق مختلط با عنوان صندوق سرمایه گذاری کوثر و صندوق بازارگردانی (اختصاصی بازارگردانی که سهام‌ها مجموعه بانک و دیگر سهام‌ها را پذیرا باشد). 

صندوق با درآمد ثابت از سال ۸۸ مجوز گرفته و یکی از صندوق‌هاییست که در سه ماهه گذشته نیز بازدهی خوبی را از آن خود کرده است.

ملماسی با اشاره به دلایل رشد صندوق عنوان کرد: دلایل رشد و توسعه صندوق آن متنوع است و ما در بخش سهام سعی کردیم که انتخاب سهم‌ها و سرمایه گذاری در سهام مختلف را به کارگروه تخصصی بسپاریم و از طرفی انتخاب سهم بر اساس تحلیل انجام می‌شود و تمامی فعالیت صندوق براساس تحلیل و بررسی کارگروه تخصصی انجام پذیر است.

در بخش اعظم که سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت است، به‌طور مستمر بهترین اوراق را با بهترین نرخ خریداری می‌شود. در بخش سپرده‌های بانکی نیز تلاش می‌کنیم بهترین نرخ سپرده‌های بانکی را از بانک‌های هدف جذب کرده و برآیند این سه عملیات منجر به این شده که صندوق شرایط خوبی را در بازار داشته باشد و اصلاحات ساختاری چشم‌گیری در بحث صندوق صورت گرفته‌است.

وی ادامه داد: نکته مهم در کیفیت عملکرد ما بحث ذخیره گیری مناسب است. در مقاطع مهمی از سال که قیمت سهم در شرایط خوبی بوده ذخیره مناسبی رقم خورده است. نتایج حاصله این بود که ۲۷ درصد بازدهی سالانه و ۳۰ درصد بازدهی موثر (بازدهی موثر سالیانه به شرط سرمایه گذاری مجدد) که در زمان مناسب اتفاق افتاده به ما کمک کرده این بازدهی را داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم بازدهی بالاتری را با شرایط عمومی بازار برای مشتریان رقم بزنیم.

وی درخصوص سهم بازار و مدیریت سهام شرکت کارگزاری صنعت و معدن بیان کرد: در بخش اوراق بهادار حدود ۶/۱ سهم بازار در اختیار کارگزاری صنعت و معدن است و این کارگزاری با توجه به نحوه عملکرد و سیاست‌های معاملاتی به‌عنوان کارگزاری کالایی موفق به‌شمار می‌رود. این کارگزاری جزو موسسین بورس کالا بوده و با ۲۹ سال فعالیت همیشه دو بخش واحد کالا فعال بوده است. کارگزاری عرضه کننده محصولات شرکت تهیه و تولید مواد معدنی (ایمیدرو) است و با بسیاری از شرکت‌های دولتی فعالیت می‌کند. نگاه ما این است هم در بخش کالایی و هم اوراق بهادار سهم بیشتری از بازار داشته باشیم و در بخش کالایی میزبان مشتریان بزرگی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما این است که باتوجه به ظرفیت‌هایی که بانک صنعت و معدن دارد از مشتریان خوبی که در حوزه عملیات خرید کالایی نیز فعالیت می‌کنند، فعالیت خود را گسترش دهیم و این به عنوان یک استراتژی برای کارگزاری قابل ملاحظه می‌باشد.

شایان ذکر است، همه کارگزاری صنعت و معدن را به عنوان یک کارگزاری عرضه کننده محصولات بزرگ می‌شناسند. این یک تغییر استراتژی و سیاستی است که آن را دنبال کردیم و سعی می‌کنیم در بخش خرید کارگزاری صنعت و معدن حرفی برای گفتن داشته باشیم تا بتوانیم میزبان شرکت‌های بزرگی باشیم.

کارگزاری بانک صنعت و معدن قوی‌ترین تیم تحلیل را در بین تمامی کارگزاری‌ها داشته و دقیق‌ترین تحلیل‌ها به‌صورت گسترده در کانال کارگزاری بانک صنعت و معدن به‌صورت روزانه و مستمر در تعداد بسیار بالا به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد و این خدمات با هدف جذب مشتریان حقیقی صورت‌پذیرفته‌است. همچنین توسعه شعب کارگزاری با هدف توسعه و جذب مشتریان خرد از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در کارگزاری بانک صنعت و معدن می‌باشد که به‌صورت جدی به آن پرداخته شده و این کارگزاری در نظر دارد تعداد شعب خود را در سراسر کشور افزایش داده و خدمات دهی در اکثر نقاط انجام پذیرد و پذیرای بازاریابان مجرب و فعال در حوزه بازار سرمایه هستیم.

همچنین طی هماهنگی با بانک از یک خط اعتباری مناسب برخوردار هستیم که شرکت‌ها و بنگاه‌های صنعتی عملیات خرید را از مسیر کارگزاری بانک صنعت و معدن انجام می‌دهند. ما در رنکینگ یکی از کارگزاری‌هایی هستیم که رتبه ۱۰ تا ۲۰ را در بورس کالا به خود اختصاص دادیم. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کارگزاری این رتبه افزایش پیدا خواهد کرد.

بازدهی ۶ ماه گذشته بر روی صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارگزاری بانک صنعت و معدن نشان دهنده آن است که ما برنامه ریزی دقیقی انجام دادیم و اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: صندوق‌های با درآمد ثابت کارگزاری و بانک صنعت و معدن حرف بیشتری برای گفتن در آینده خواهند داشت. مطابق برنامه جلو می‌رویم.

رامین ملماسی توضیح داد: رویکرد ما توسعه سهم بازار از طریق مشتریان خرد است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده منتظر شرایط بازار برای جذب مشتریان حقیقی هستیم.

مدیرعامل کارگزاری صنعت و معدن گفت: در حوزه سهام مهمترین وجه تمایز ما خدمات تحلیل به مشتریان است. فکر نمی‌کنم کارگزاری باشد که با قدرت کارگزاری صنعت و معدن این خدمت را ارائه دهد.

وی افزود: موضوع بعدی خط اعتباری و تسهیلات اعتباری مناسبی است که از طریق آن به صنعت‌گرانی که از کیفیت بالای صورت مالی برخوردار هستند، می‌توانیم خدمات ارائه دهیم. گزارش‌های تحلیل مستمر، هفتگی و ماهانه فصلی برای حوزه کامودیتی ها، صنعتی، برق و انرژی و … بسیار متمایز است.

می‌توانیم خدمات تخصصی تحلیلی به صنعت‌گراران ارائه دهیم. این بخش برای ما حائز اهمیت است. در بخش سرمایه گذاری نیز جزو معدود کارگزاری هستیم که از رکن مدیرصندوق برخوردار هستیم.

وی افزود: در حال حاضر برگ برنده کارگزاری صنعت و معدن همین بازدهی مناسب آن است مهمتر از همه، کیفیت بالای نیروی انسانی است. اگر برنامه و هدف وجود داشته باشد و از این نیروی انسانی استفاده شود فکر می‌کنم دستاورد‌هایی به مراتب چشمگیرتر از شرایط فعلی محقق شود.

رامین ملماسی خاطرنشان کرد: یکی ازحوزه‌هایی که ما در حال حاضر فعال هستیم تامین مالی شرکت‌هاست. شرایط فعلی کشور به گونه‌ای نیست که بانک‌ها مثل قدیم تسهیلات در اختیار افراد بگذارند و به همین دلیل بنگاه‌های صنعتی به سمت انتشار انواع اوراق صکوک می‌روند، کارگزاری بانک صنعت و معدن در این بخش توفیقات خوبی داشته و در دوسال گذشته حدود ۳ همت انواع اوراق را منتشر کرده‌ایم.

http://tejaratava.ir/?p=96471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.