• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

امروز ۲۷ بهمن‌ماه در ادامه برنامه‌های علمی بیست‌‌وهفتمین همایش ملی بیمه و توسعه

  • کد خبر : 14410
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
امروز ۲۷ بهمن‌ماه در ادامه برنامه‌های علمی بیست‌‌وهفتمین همایش ملی بیمه و توسعه
نشست ارائه مقاله با عنوان «بررسی ریسک‌های سایبری و فاکتورهای مؤثر بر تمایل شرکت‌های بیمه به ارائه این بیمه‌نامه به‌صورت مستقل» توسط محسن صابری کارشناس فناوری اطلاعات شرکت بیمه ملت، امروز 27 بهمن‌ماه ساعت 13:00 از سایت همایش بیمه و توسعه پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، در فضای پر‌تلاطم و پر‌ریسک کنونی اقتصاد برای سازمان‌های تجاری و خدماتی مختلف در دنیا، محافظت از سرمایه‌های اطلاعاتی مانند اطلاعات مالی، سرمایه‌گذاری و پرسنلی و… با چالش‌های جدی و پرهزینه مواجه شده است. سال‌هاست در سراسر جهان شاهد اخبار مختلفی در خصوص سرقت اطلاعات سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ در دنیا از سوی هکر‌های بین‌المللی رایانه‌ای هستیم. کشور‌های مختلف و سازمان‌ها در مواجهه با این خطرات، جهت ارتقای برنامه‌های نرم‌افزاری و جلوگیری از این خطرات هزینه‌های بسیار گزافی در این حوزه متحمل شدند. اصول اساسی بیمه امنیت سایبری همانند سایر بیمه‌های رایج مانند بیمه اتومبیل، منزل و یا خدمات درمانی است. یک شرکت با پرداخت حق‌بیمه، مسئولیت خطر و تهدیدات سایبری را به شرکت بیمه منتقل می‌کند. لذا با توجه به این امر ضروری است تا با چالش‌های موجود در این حوزه و راهکارهای مقابله با آن آشنا شویم. در این تحقیق ابتدا معیارهای بیمه کردن یک ریسک نوظهور بیان شده سپس عوامل تعیین کننده نرخ حق‌بیمه بیمه سایبری و فاکتورهای تاثیرگذار در تمایل شرکت‌ها به خرید بیمه سایبری بررسی و چالش‌های مربوط به هریک عنوان شده و در پایان پیشنهاداتی جهت رفع این چالش‌ها ارائه شده است.

نشست ارائه این مقاله، امروز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۹۹ ساعت ۱۳:۰۰ از وبسایت همایش بیمه و توسعه به نشانی http://seminar27.irc.ac.ir/ پخش خواهد شد و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=14410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.