• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناست عید سعید فطر

  • کد خبر : 124676
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناست عید سعید فطر
پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناست عید سعید فطر

اللهم اهل الکبریا و العظمه و اهل الجود و الجبروت و اهل العفو و الرحمه

خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که توفیق عبادت و بندگی را بار دیگر در ماه نزول قرآن و ماه رحمت الهی به ما ارزانی داشت و خوش به سعادت مومنانی که با روزه‌داری، راز و نیاز، انس با قرآن و اقامه نماز از فیوضات عظیم معنوی این ماه پر برکت مانند پاکی روح، خلوص دل، تعمق در معارف الهی و تقرب به پروردگار بهره‌مند شدند.
وجودِ ما از هستی پروردگاری است که دلباختگان کویش را دمی از دامان پاک و پر مهر خود جدا نمی‌خواهد و سفره ضیافتش از کران تا بی‌نهایت گسترده است اما در ماه قرآن این سفره رنگ و بویی دیگر به خود می‌گیرد.
امیدوارم فضیلت‌های ماه پر خیر و برکت رمضان، برای خدمتگزاران، عزم و اراده قوی و روحیه پر نشاط برای خدمت مضاعف به ملت شریف ایران اسلامی را به ارمغان بیاورد تا با همدلی، وحدت ملی و هم افزایی بتوانیم در مسیر تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در قالب شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” و همراستا با اهداف کلان اقتصادی تلاش فراوانی داشته باشیم.
عید فطر، جشن شادی و شکرگزاری و پایان یک ماه ماه تهذیب معنوی و نفسانی است. در این عید سعید، ملتمسانه دست دعا به درگاه حضرت عشق برمی‌داریم و عاجزانه می‌خواهیم که درهای خورشید و روزنه‌های امید را در چشم‌های ما باز نگاه دارد و دعای دلخستگان و دلباختگان حضرتش را مستجاب کند.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان روزه‌دار، حلول ماه مبارک شوال و عید سعید فطر را به تمامی سجاده‌نشینان حضرتش، هموطنان عزیز، فعالان اقتصادی و همکاران تلاشگر بانک توسعه صادرات ایران صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و سعادت و سلامت همگان را از درگاه پروردگار خطابخش و پوزش‌پذیر خواستارم.

افشین خانی

http://tejaratava.ir/?p=124676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.