• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
گرشاسبی خبر داد:

فرش قرمز پتروشیمی ایلام برای شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 108466
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
فرش قرمز پتروشیمی ایلام برای شرکت‌های دانش‌بنیان
سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در‌ حاشیه نمایشگاه و رویداد پتروفن گفت:پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور آمادگی‌ کامل خود را برای گسترش همکاری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه پتروشیمی اعلام می‌کند.

گرشاسبی با بیان  اینکه دومین دوره رویداد «پتروفن» فرصت مغتنمی برای رفع نیازهای فناورانه صنایع پتروشیمی با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان است افزود: بر اساس نیازسنجی‌ها توسط کارشناسان پتروشیمی ایلام، شرکت‌های نوآور در حوزه محیط‌زیست، کاتالیست، ساخت قطعات و تهیه اقلام یدکی و ابزار دقیق می‌توانند با پتروشیمی همکاری کنند.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام افزود:مواد شیمیایی، شبیه‌سازی‌ها، راهکارهای فناورانه تولید مستمر و بهبود فرایند و‌ افزایش تولید، تعمیر و نگهداری دستگاه‌های حساس و عیب‌یابی و راه‌اندازی تجهیزات از دیگر نیاز‌های صنعت پتروسیمی به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه و رویداد پتروفن را اقتصادی کردن محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد:این رویداد می‌تواند به مانند یک بازار بزرگ برای این شرکت‌ها عمل کند‌.

سیدغلامحسن گرشاسبی از حضور فعال پتروشیمی ایلام در این رویداد خبر داد و افزود: «دیپلماسی تعامل صنعتی» این شرکت با ایجاد غرفه، دیدار با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و امضاء‌ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های فنآور در دستور کار است.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام،
رویداد پتروفن در ۷ حوزه تخصصی با ارائه ۲۳۰ نیاز فن‌آورانه از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در‌ حال برگزاری است

http://tejaratava.ir/?p=108466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.