• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
نسبت به دوره مشابه سال قبل مقایسه شد؛

جهش ۳۵ درصدی درآمد‌های “بوعلی”

  • کد خبر : 128026
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
جهش ۳۵ درصدی درآمد‌های “بوعلی”
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش تجارت آوا، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۴۳۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۱۳ هزار و ۴۳۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه ماه سال جاری عملکرد مناسبی برای سهامداران خود به نمایش گذاشت.

جهش ۳۵ درصدی درآمد‌های

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۲۱۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت پتروشیمی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۵ درصدی همراه شد.

جهش ۳۵ درصدی درآمد‌های

” بوعلی” در فروردین‌ماه ۱۶۳ هزار و ۹۳۹ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴۱ هزار و ۱۳۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرد.

جهش ۳۵ درصدی درآمد‌های

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «برش سنگین» با یک هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان بود درآمدی که “بوعلی” از فروش این محصول در فروردین‌ماه به دست آورد برابر با ۲۸ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «برش سنگین» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی بوعلی سینا محصول «پارازایلین» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۸۵۸ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی بوعلی سینا محصول «ارتوزایلین» با مبلغی بالغ‌بر ۴۲ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

جهش ۳۵ درصدی درآمد‌های

منبع: خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران( ایپنا)

http://tejaratava.ir/?p=128026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.