• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

رشد صددرصدی شعبه ابهر بیمه دانا نسبت به یک‌سال گذشته

  • کد خبر : 103369
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
رشد صددرصدی شعبه ابهر بیمه دانا نسبت به یک‌سال گذشته

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری با همراهی دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره وکاظم صفرزاد مدیرکل دفتر حراست این شرکت، ضمن بازدید از مرکز استان زنجان‌ و با هدف تأمین و‌ خرید ساختمان جدید در زنجان از بخش‌های مختلف شعبه ابهر نیز بازدید و با کارکنان این شعبه […]

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری با همراهی دکتر سیدمجتبی عطری عضو هیئت‌مدیره وکاظم صفرزاد مدیرکل دفتر حراست این شرکت، ضمن بازدید از مرکز استان زنجان‌ و با هدف تأمین و‌ خرید ساختمان جدید در زنجان از بخش‌های مختلف شعبه ابهر نیز بازدید و با کارکنان این شعبه به گفت‌وگو پرداخت و در جریان فعالیت‌های این شعبه قرار گرفت. 
ایشان ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان زنجان و شعبه ابهر اظهار داشت: ثبت افتخارات و موفقیت‌های اخیر شرکت، حاصل کار تیمی و اجرای سیاست عدم تمرکز است و تلاش ما سرعت بخشیدن به ارائه بهترین خدمات به بیمه‌گذاران، به عنوان مهم‌ترین عنصر مدیریت است. 
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا همچنین از خرید ساختمانی در خور و شایسته‌ی کارکنان شعبه ابهر بیمه دانا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تقدیر از تلاش‌های همکاران را از اصول مهم این شرکت درجهت حفظ منزلت کارکنان و مشتریان دانست. 
دکتر رضا جعفری در ادامه‌ سخنان خود، دستیابی به پرتفوی ۴۰۰ هزار میلیارد ریالی را هدف‌گذاری این شرکت تا پایان سال‌جاری اعلام کرد و با تأکید بر حفظ ارزش سهام و جایگاه ممتاز آن در صنعت بیمه کشور افزود: بیمه دانا در حال‌حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و علی‌رغم متغیرهای اخیر اقتصادی حاکم بر بازار سرمایه، پیش‌بینی می‌کنیم در نتیجه عملکرد و‌کارنامه درخشان ارزش این شرکت در آینده به ارزش ذاتی و واقعی خود برسد و رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد. 
مدیرعامل بیمه دانا در بخش دیگری از اظهاراتش، با اشاره به عملکرد شعب و شبکه فروش این شرکت در سراسر کشور گفت: ثبت عملکرد بسیار مطلوب این مجموعه حاصل کار گروهی، هم‌افزایی سیستم، رعایت اخلاق حرفه‌ای و تقویت روحیه کارمحوری بوده است، لذا می‌کوشیم تا پایان سال‌جاری نیز با رعایت این اصول، به اهداف پیش‌بینی‌شده جامه عمل بپوشانیم. 
وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد مناسب رییس و کارکنان شعبه ابهر طی یک‌سال گذشته تا کنون بر لزوم چاره‌اندیشی و رفع مشکلات و تحقق مطالبات شبکه فروش نیز تأکید کرد. 
گفتنی است پیش از اظهارات مدیرعامل بیمه دانا در این نشست، علی کوششی رئیس شعبه ابهر بیمه دانا، گزارشی از اقدامات و عملکرد این شعبه ارائه و ضمن اشاره به پرتفوی پانصد میلیاردی این شعبه بر رشد صددرصدی پرتفوی نسبت به مدت مشابه در سال قبل تأکید کرد و در ادامه به بیان مهم‌ترین دغدغه‌ها، مشکلات و چالش‌های پیش‌روی نمایندگان پرداخت.

http://tejaratava.ir/?p=103369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.