• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل آبفای استان تهران اعلام کرد

آغاز طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات

  • کد خبر : 91592
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
آغاز طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات
طرح الزام کاهش 25 درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اعلام این خبر گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان (شرایط اضطرار آب تهران) استانداری تهران مبنی بر الزام کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب ادارات و ارگان‌های شهر تهران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این شرکت این اختیار را دارد تا آن دسته از ادارات که از این مصوبه تخلف کرده‌اند را با محدودیت قطع موقت آب مواجه کند.

🔹️محسن اردکانی افزود: در شروع این طرح ۱۰ اداره و ارگان با محدودیت مواجه خواهند شد که در اولین نوبت از اعلام نام این ارگان‌ها خودداری می‌شود اما چنان‌چه مصارف خود را تا حد ۲۵ درصد کاهش ندهند و رفتار مصرف آنها تغییر نیابد، اسامی این ارگان‌ها در رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

🔹️اردکانی با بیان این‌که به این دسته از ادارات چندین بار تذکر داده شده است اما تاکنون این مصوبه را رعایت نکرده‌اند افزود: امروز و در شروع این طرح، آب این دسته از ادارات را به صورت موقت از ساعت ۹ تا ۱۲ قطع خواهد شد.

🔹️او با بیان این‌که ۶۷۰۰ اشتراک اداری در شهر تهران وجود دارد افزود: میزان مصرف آب ادارات در پایتخت به صورت ماهانه پایش می شود و تا زمان تغییر رفتار مصرف و کاهش ۲۵ درصدی مصارف، اعمال این محدودیت‌ها ادامه دارد.

انشعاب برق ۴۶ اداره و سازمان پرمصرف تهران قطع شد
۴۶ اداره و سازمان پرمصرف شهر تهران به دلیل بی توجهی به مصوبات هیات دولت با قطعی انشعاب برق مواجه شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ به دنبال گرم شدن هوا و افزایش بار شبکه برق شهر تهران، این شرکت روز سه شنبه؛ ۱۳ تیرماه انشعاب برق ۴۶ دستگاه اداری پر مصرف از جمله ساختمان مرکزی تعدادی از بانک‌ها و سازمانهای ملی که توجهی به اخطارهای مکرر داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق نکرده بودند قطع کرد.
بنا بر اعلام قبلی دستگاه های اداری و اجرایی که تا پایان فصل گرما مصوبات هیات دولت در خصوص مدیریت مصرف برق را رعایت نکنند با قطع انشعاب برق مواجه شده و برقراری مجدد جریان برق این ادارات تنها با تعهد کتبی بالاترین مقام مسول سازمان مربوطه امکان پذیرخواهد بود. همچنین هر شنبه اسامی ادارات پرمصرف نیز جهت آگاهی عموم منتشر خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=91592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.