• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو تاکید کرد:

مدیریت هزینه و افزایش درآمد کسب و کارها با نرم‌افزارهای هلو

  • کد خبر : 90727
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
مدیریت هزینه و افزایش درآمد کسب و کارها با نرم‌افزارهای هلو
حمیدرضا صدیقیان راد مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو گفت: کسب و کارها و مجموعه‌ها همیشه به دنبال سودآوری بهتر هستند، بنابراین با مدیریت هزینه و افزایش درآمد این اتفاق رخ خواهد داد و ما در تولید نرم‌افزارها و محصولات تولیدی هلو سعی کردیم به این دو موضوع همیشه توجه ویژه داشته باشیم و شرکت با تولید محصولات برای صنف‌های مختلف این موضوع را پوشش داده‌ است.

علیرضا ملاحتی – به گزارش تجارت آوا، در نمایشگاه الکامپ ۲۶ تهران غرفه هلو، نشست خبری با حضور آقای حمیدرضا صدیقیان راد مدیرعامل و آقای ابوالفضل میعادیان قائم مقام مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو در جمع خبرنگاران برگزار شد که مدیران این گروه علاوه بر توضیحات به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ دادند.

حمیدرضا صدیقیان راد مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو در ابتدای این نشست گفت: در کسب و کارها دو موضوع برای همه مهم است یکی مدیریت هزینه که در مجموعه ها باید انجام شود تا بتوانیم درآمد که موضوع دوم است را بالا ببریم و وقتی این اتفاق رخ دهد به سودآوری بهتری می رسیم. کسب و کارها و مجموعه ها همیشه به دنبال سودآوری بهتر هستند بنابراین با مدیریت هزینه و افزایش درآمد این اتفاق رخ خواهد داد. ما در تولید نرم‌افزارها و محصولات تولیدی سعی کردیم به این دو موضوع همیشه توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو درخصوص اینکه مدیریت هزینه از کجا می آید گفت:  یعنی وقتی بدانیم قیمت تمام شده محصول به چه شکل محاسبه میشود، وقتی بدانیم کارمندان مجموعه به چه شکلی مدیریت می شوند، وقتی بدانیم که اجناس خریداری شده باید با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری خریداری شوند و یا فرآیند حمل و نقل و ارسال کالا مدیریت شوند و هر آنچه که می تواند نهایتاً قیمت را پایین بیاورد باید مدیریت شود، اینجا است که ما در محصولاتمان در صنف های مختلف به این موضوع توجه کرده و آن را پوشش داده ایم. از طرفی درآمد زمانی افزایش پیدا می‌کند که اطلاعات درست، طبقه‌بندی شده و دسته‌بندی شده به مدیر داده شود که بر اساس آن بتواند تصمیمات بهتری بگیرد و درآمد را افزایش دهد.

وی درخصوص کاهش هزینه ها گفت: در موضوع هزینه بسیاری از فرایندها وقتی اتوماتیک شوند و اتوماسیون درستی پیاده‌سازی شود می‌توانیم نیروی انسانی کمتری داشته باشیم. همچنین وقتی با نرم افزار حسابداری هلو کار می کنیم فرایندهای مالی و صدور سند حسابداری، فاکتور زدن، صندوقداری کارها انجام می شوند و نیروی انسانی کمتری درگیر می‌شود و به تبع آن هزینه های سازمانی پایین تر می آید و می توانیم سودآوری بهتری داشته باشیم.

صدیقیان در رابطه با مسائل مالی و مالیاتی نیز گفت: در بحث مالی و مالیاتی مخصوصاً در کسب و کارهای کوچک باید از نظر حسابداری دید که آیا مسائل اصلی را رعایت کرده‌اند یا نکرده‌اند در نرم‌افزار هلو استاندارد حسابداری رعایت شده و سرفصل‌های حسابداری تعریف می‌شود. بدهکار و بستانکار در اسناد کاملاً ثبت می‌شود و ترازنامه کاملاً در اختیار مشتریان قرار می گیرد و زمانی که ارزش افزوده آمد آن را برای مشتریان در نظر گرفتیم و اکنون نیز که سیستم مالیات آمده است برای مشتریان استفاده می‌شود.

وی در خصوص پتانسیل و توانمندی موجود در کشور گفت: ما خیلی وقت‌ها مثال می‌زنیم که مثلاً عربستان یک شهر هوشمند را پیاده‌سازی می‌کند واقعیت این است که این پتانسیل و نیروی تخصصی در کشور وجود دارد و حتی گروه فناوری اطلاعات هلو پتانسیل برای انجام این کار را نیز دارد. باید اضافه کنم از طرفی حتی ما به دنبال کارهایی هستیم که نخبه‌ها را جذب کنیم و جلوی مهاجرت آنها گرفته شود و آنها را در مجموعه خود حفظ کنیم.

ابوالفضل میعادیان قائم مقام مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو نیز در ادامه این نشست در جمع خبرنگاران گفت: در موضوع فرآیندهای مالی و مالیاتی چندین چالش وجود دارد مسئله این است که ما بتوانیم در فرایند های مالی به صورت تخصصی تفکیک ایجاد کنیم که در زمان پرداخت مالیات کاملا عادلانه این موضوع انجام شود برای مثال بسیاری از هزینه ها چون درست مدیریت نمی شوند به عنوان هزینه لحاظ نشده و به عنوان بخشی از درآمد احتساب و در نهایت سود بیشتر نشان میدهد و مجبور هستیم پرداخت مالیات بیشتری داشته باشیم.

میعادیان افزود: یک جنبه دیگر کارها این است که بتوانیم حسابداری کاملی را برای کسب و کارها و سازمان‌های مختلف ارائه کنیم که در این زمینه هلو در رده اصناف ۱۵۰ نرم‌افزار مختلف اسفاد را ارائه کرده که مالی و مدیریتی هستند و در زمینه سازمان های بزرگ نیز مجموعه نرم افزارهای هلو آندرومدا را ارائه کرده است. به قدری دقت این نرم‌افزارها بالا است که به راحتی می‌توان بهای تمام شده محصول و حسابداری کامل مدیریتی را توسط این نرم‌افزارها ارائه کنیم.

در قسمت هزینه و درآمد، کشف سود به درستی توسط نرم‌افزارها قابل ارائه می‌باشد و حسابداری هلو این کار را انجام می‌دهد. دوم اینکه آموزش‌های لازم برای حسابدارها و بنکدارها نیز وجود دارد در این زمینه دو محصول داریم یکی هلو آکادمی که می توانند توسط آن آموزش کامل ببینند و سرتیفیکیت دریافت کنند و دیگری شبکه دانش هلو که می‌توانند هر سوالی را بپرسند که توسط کاربران دیگر و کارشناسان پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: سومین مسئله اتصال به سامانه امور مالیاتی است. در این اتصال فاکتورها به صورت کامل زده می‌شود و حتی قابل رهگیری می‌باشند در این قسمت ما تنها مجموعه ای هستیم که راه اتصال به امور مالیاتی را به صورت کاملاً رایگان در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم و برای این مورد به دنبال سود هم نبوده ایم.

قائم مقام مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو در خصوص تعداد دانلودهای نرم‌افزار گفت: تعداد دانلود این افزونه حدود ۳۰۰ هزار مورد بوده است که حدود یک سوم از مشتریان فعلی ما را در بر می‌گیرد.

وی در خصوص چالش های پیش رو گفت: چالش ها در همه جا وجود دارد ولی هیچ جالشی وجود ندارد که قابل حل نباشد. البته بسیاری از کارها می‌تواند راحت‌تر انجام شود ولی محدودیت‌ها که به دلایل مختلف وجود دارد می‌تواند جلوی کار را بگیرد مثلاً در زمینه اسمارت سیتی می‌توانیم با سرعت بسیاری حرکت کنیم و می‌توانیم نوین‌ترین شهرها را در ایران عرضه کنیم با تکنولوژی‌هایی که بومی‌سازی کرده ایم می توانیم کارها را پیش ببریم. همچنین در زمینه‌های تولید نرم‌افزار نیز محدودیت هایی وجود دارد. مثلاً در زمینه هزینه‌های تولید و نگهدار آن که متاسفانه به خوبی بازتاب پیدا نکرده است. اما با این حال در مجموعه ما کارها به خوبی پیش می‌رود.

درباره گروه فناوری اطلاعات هلو بیشتر بدانیم

گروه فناوری اطلاعات هلو با هدف تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری برای رشد و مدیریت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، در سال ۱۳۷۷ توسط سه دوست و دانشجو به نام‌های شهرام شکوری، حمیدرضا صدیقیان راد و اکبر رنجبری آغاز به کار کرد. گروه فناوری اطلاعات هلو تمرکز خود را بر رفع نیازهای مدیریتی و حسابداری اصناف مختلف قرار داده تا صاحبان مشاغل بتوانند مشکلات و نیازهایی را که هیچ نرم‌افزار دیگری پاسخگوی آن نبوده است، با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی هلو APEX رفع کنند. به این ترتیب هلو آغازگر راهی شد که تا امروز ادامه دارد. حالا هر کسب‌وکاری به‌جای تهیه نرم‌افزارهای مختلف از برندهای متفاوت، می‌تواند هر آنچه نیاز دارد را در قالب یک نرم‌افزار تخصصی در سبد محصولات هلو پیدا کند.

گروه فناوری اطلاعات هلو به پشتوانه نیروهای متخصص و مجرب و همچنین با نوآوری و خلاقیت در ارائه نرم‌افزارهای تخصصی برای بیش از ۱۵۰ صنف مختلف، توانسته است نقشی پررنگ و مؤثر را در خدمت‌رسانی به کسب‌وکارها ایفا کند. وجود اتوماسیون‌های تخصصی برای بیش از ۱۵۰ صنف مختلف در سبد محصولات هلو APEX، این شرکت را به یکی از اصلی‌ترین بازوهای مدیریت کسب‌وکار تبدیل کرده و هم‌اکنون با بیش از یک میلیون کاربر و ۵۰۰ نماینده فعال در سراسر ایران، از انتخاب‌های اصلی صاحبان کسب‌وکار به شمار می‌رود.

https://tejaratava.ir/?p=90727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.