• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

اتهامات خودرویی توجیه مناسبی برای استیضاح فاطمی امین نیست

  • کد خبر : 66570
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
اتهامات خودرویی توجیه مناسبی برای استیضاح فاطمی امین نیست
سید کاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد طرح استیضاح وزیر صمت،گفت:مخالف استیضاح فاطمی امین هستم استیضاح وی در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تشریح عملکرد وزیر صمت در حوزه خودرو تصریح کرد: موضوع اصلی طرح استیضاح وزیر صمت به عدم ساماندهی صنعت خودرو است،در حالی که دولت در صنایع خودروسازی نزدیک به ۱۳ درصد سهام دارد.

نماینده مردم اردبیل اضافه کرد: بخش اعظمی ازمطالبه گری مردم و نمایندگان از وزیر صمت در حوز صنعت خودرو است در صورتی که بیش از ۸۰ درصد سهام این صنعت به بخش خصوصی واگذار شده است و دولت به تنهایی نمی تواند در این بخش تصمیم گیری کند.

موسوی اظهار داشت: استیضاح کنندگان فاطمی امین را متهم مشکلات بازار خودرو می دانند در حالی که وزیر صمت از این اتهامات مُبراست و این موضوع نمی تواند توجیه مناسبی برای استیضاح باشد.

به گزارش ایرنا، هیات رئیسه مجلس چهارشنبه ۲۷ مهر اعلام کرد، با توجه به اینکه استیضاح فاطمی امین در تاریخ ۱۰ مهرماه به کمیسیون مربوطه ارجاع شد و اکنون مهلت قانونی آن به پایان رسیده است، بدین وسیله استیضاح آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت معدن و تجارت اعلام وصول می شود.

مطابق با ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، وزیر حداکثر به مدت ۱۰ روز فرصت دارد در صحن علنی مجلس حاضر شده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

جلسه بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن، تجارت هفته دوم آبان و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار می شود.

https://tejaratava.ir/?p=66570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.