• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اشتغال‌آفرینی برای ۱۲۰ خانواده خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد

  • کد خبر : 62841
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
اشتغال‌آفرینی برای ۱۲۰ خانواده خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بابت وام‌های پرداختی به مددجویان تقدیر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «جمال شیبه» رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، از مجتبی سخنور سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان، برای پرداخت وام اشتغال در جهت خودکفایی بیش از ۱۲۰ خانوار تحت پوشش این نهاد تقدیر کرد.
جمال شیبه با اشاره به جذب بیش از ۸۳ درصد از منابع ابلاغی سال ۱۴۰۰ و قدردانی از تلاش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کمک به اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد، ابراز امیدواری کرد تا این همکاری در سال جاری نیز تقویت شود.
در ادامه، مجتبی سخنور سرپرست مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان اعلام کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۷ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده و با توجه به افزایش ۵ برابری اعتبار ابلاغی در سال جاری امید است با همکاری دوجانبه، شاهد توسعه اشتغال پایدار و حفظ کرامت و منزلت اجتماعی خانواده‌های تحت پوشش آن نهاد باشیم.
وی افزود: همکاری و تعامل در جهت احیای امید و شوق به زندگی در جان‌های رنج دیده توفیق بزرگی است که از جانب خداوند متعال به بندگانش هدیه می‌شود و در میان همه، مددکاری و حمایت‌های اجتماعی، اشتغالزایی و کارآفرینی از قداستی ویژه برخوردار است.

https://tejaratava.ir/?p=62841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.