• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

راه‌اندازی کریدورهای بین‌المللی در دست بررسی است

  • کد خبر : 37157
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
راه‌اندازی کریدورهای بین‌المللی در دست بررسی است

سمنان- مدیرعامل شرکت راه‌آهن بابیان اینکه راه‌اندازی کریدورهای بین‌المللی شمال – جنوب و شرق – غرب در دست بررسی است، گفت: هم‌اکنون مطالعات این طرح در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید میعاد صالحی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهر سمنان با حضور وزیر راه و شهرسازی به میزبانی این شهرستان ضمن بیان اینکه راه‌اندازی کریدورهای بین‌المللی در دست بررسی است، ابراز داشت: در این طرح که از شمال – جنوب و شرق – غرب به هم راه خواهند داشت کشورهای همسایه را با ایران در ارتباط بیشتری قرار می‌دهد.
وی بابیان اینکه در این طرح کشورهای روسیه، قزاقستان و ترکمنستان به سمت بنادر جنوبی ایران هدایت می‌شوند، افزود: هم‌اکنون این طرح در دست مطالعه قرار دارد و با تکمیل شدن آن گام‌های بلندی در راستای تحول ریلی کشور خواهیم برداشت.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن بابیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم استفاده همه اقشار مختلف جامعه از ناوگان ریلی است، ابراز داشت: بر این اساس تلاش شد تا طرح‌هایی در دست مطالعه قرار گیرند که بتواند از همه نظر برای عموم جامعه مقرون‌به‌صرفه باشد.
صالحی بابیان اینکه رویکرد ناوگان ریلی فراهم کردن امکان دسترسی لازم برای انجام سفر و تجارت است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که با راه‌اندازی این کریدورهای بین‌المللی بتوانیم ضمن تحول در حوزه ریلی بتوانیم رضایت مردم را نیز فراهم و بهترین خدمات را به جامعه ارائه دهیم.
وی بابیان اینکه موضوع ایستگاه راه‌آهن سمنان مبنی بر محدودیت توقف قطارهای مسافربری رصد شده است، افزود: برای حل این مشکل ضمن افزایش تعداد توقف قطارها پذیریش مسافر نیز از ۱۵ به ۲۲ قطار افزایش خواهد یافت تا این سفر خیزش خوبی برای ارائه خدمات به مردم باشد.

https://tejaratava.ir/?p=37157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.