• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

آماده باش ۵۴ اکیپ راهداری در آستانه آغاز طرح زمستانی

  • کد خبر : 37155
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
آماده باش ۵۴ اکیپ راهداری در آستانه آغاز طرح زمستانی

اراک – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آماده باش ۵۴ اکیپ راهداری، در آستانه آغاز طرح راهداری زمستانی خبر داد.

مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیش بینی ورود سامانه بارشی به استان مرکزی کلیه نیروهای راهداری آماده باش هستند همچنین ۳۷ راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده اند.
وی ادامه داد: با استقرار ماشین آلات راهداری و دستگاه‌های مکانیزه برف روبی و ذخیره نمک و شن مورد نیاز در راهدارخانه‌ها، امید آن می‌رود مشکلی در خصوص برقراری ترددی ایمن در محورها نداشته باشیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: ضمن تمهیدات به عمل آمده، به کاربران راه‌ها توصیه می‌شود: ضمن صرف نظر از سفرهای غیر ضروری، در صورت اقدام به سفر حتماً از سلامت فنی اتومبیل خود مطمئن گشته و تجهیزات ایمنی و گرمایشی مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند و در نهایت حتماً هنگام بارش برف و یخبندان از زنجیر چرخ استفاده کنند.
وی در ادامه از مردم خواست تا قبل از اقدام به سفرهای برون شهری، حتماً جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، از طریق شماره گیری تلفن گویا و ۲۴ ساعته ۱۴۱ و یا اپلیکیشن موبایلی سامانه ۱۴۱ بهره بگیرند و در شرایط ناپایدار جوی از سفرهای غیر ضروری و شبانه پرهیز کنند.
جهانی با اشاره به آماده باش بیش از ۳۸۰ نفر راننده و راهدار با استفاده از ۲۲۶ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در قالب ۵۴ اکیپ راهداری گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی علاوه بر استفاده از تجهیزات و پتانسیل پرسنل سازمانی، از ظرفیت بخش خصوصی بویژه در نگهداری از راه‌های روستایی و فرعی نیز استفاده می‌کند تا آنگونه که شایسته هم استانی‌های عزیز است در مقوله خدمت رسانی به رسالت سازمانی خود عمل کرده باشیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در پایان بیان کرد: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با تمام توان عملیاتی و تجهیزاتی می‌کوشند تا کاربران جاده‌ها به سلامت از محورهای تحت پوشش حوزه استحفاظی عبور کنند، بنابراین برای حمایت از این عزیزان از هموطنان عزیز خواستاریم تا با رعایت بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه رعایت مواردی از جمله سرعت مطمئنه، عدم تغییر ناگهانی مسیر، اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، رعایت فاصله طولی مناسب، استفاده از زنجیر چرخ و… ما را یاری کنند.

https://tejaratava.ir/?p=37155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.