• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد

  • کد خبر : 22750
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد

با راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی به منظور بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان،مشتریان بانک دی می‌توانند از طریق این سامانه با بانک دی مکاتبه کنند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در هزینه‌های پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه پیام دولت دسترسی ندارند و خواستار مکاتبه با بانک دی هستند، می‌توانند از این پس مکاتبات عادی خود را از طریق سامانه‌ مکاتبات الکترونیکی به نشانی اینترنتیemokatebe.ir  ثبت و ارسال کنند.

گفتنی است، دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت کرده و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع می دهد.

https://tejaratava.ir/?p=22750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.