• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
1

کارگران عمود خیمه تولید در پتروشیمی پردیس هستند

  • کد خبر : 127112
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کارگران عمود خیمه تولید در پتروشیمی پردیس هستند
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی با تبریک روز جهانی کارگر اظهار داشت: بدون تردید کارگران عمود خیمه تولید در پتروشیمی پردیس هستند و کسب موفقیت های شرکت بدون مجاهدت شبانه روزی و مسئولانه آنها امکان پذیر نبود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی با تبریک روز جهانی کارگر اظهار داشت: بدون تردید کارگران عمود خیمه تولید در پتروشیمی پردیس هستند و کسب موفقیت های شرکت بدون مجاهدت شبانه روزی و مسئولانه آنها امکان پذیر نبود. متن پیام دکتر میری لواسانی به شرح زیر است:

عبادت ده جز است که نه جز آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است

پیامبر اکرم(ص)

امروز عرصه کار و اشتغال، خط مقدم جهاد اقتصادی است و کارگران باغیرت و باشرف ایرانی به عنوان مجاهدان صف اول این جبهه منادی استقلال و پایداری این مرز و بوم هستند. این کارگران عزیز هستند که بار عمده ای از تحقق شعار سال در زمینه جهش تولید را بر دوش دارند و بر همه مسئولان فرض است عزم خود را برای حال خوب جامعه کارگری و تأمین امنیت شغلی آنها جزم کنند.

پتروشیمی پردیس در سال گذشته به افتخارات و دستاوردهای ارزشمندی از جمله دومین صادرکننده برتر کشور و ثبت شش رکورد در حوزه تولید و فروش محصول دست یافت که برخی از آنها در تاریخ ۱۷ ساله شرکت بی نظیر بوده است. بدون تردید کارگران عمود خیمه تولید در پتروشیمی پردیس هستند و کسب این موفقیت ها بدون مجاهدت شبانه روزی و مسئولانه آنها امکان پذیر نبود.

اینجانب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر به کارگران زحمتکش و همه مجاهدان عرصه جهاد اقتصادی، دست یکایک این عزیزان و همه همکاران پرتلاشم در خانواده بزرگ پتروشیمی پردیس را به گرمی می فشارم و با عزم و اراده ای استوار برای آبادانی و پیشرفت میهن عزیزمان ایران هم قسم و هم پیمان می شویم.

سیدمحمدرضا میری لواسانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی پردیس

https://tejaratava.ir/?p=127112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.