• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) به مناسبت روز کاگر

  • کد خبر : 126948
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
پیام رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) به مناسبت روز کاگر
فرا رسیدن روز جهانی کارگر فرصتی بی بدیل برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کارگران و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور است.

کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی هستند. هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات شاهدی بر کیفیت تولید و توسعه در این سرزمین است. کارگران عزیزمان در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، خاصه در سالی که مزین به شعار « جهش تولید با مشارکت مردم» است.
شعاری که به تنهایی نشان دهنده شأن والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار آنان در عرصه های مختلف کار و سازندگی محسوب می شود. باید قبول کرد که کارگران متعهد با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، به عنوان عامل اصلی در به ثمر رساندن این شعار ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می کنند. خرسندیم که در خانواده بزرگ ایمیدو، در کنار این عزیزان که خدمات ارزنده و سهم بزرگی را در تحقق این شعار دارند در حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت عزت و عظمت ایران اسلامی هستیم.
به این امید که خداوند بزرگ توفیق خدمتگزاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان را به ما عنایت فرماید تا بتوانیم گام های موثری در جهت تحقق شعار سال برداریم . برای همه کارگران عزیز و خانواده‌های محترم شان عزت و سربلندی از درگاه حضرت حق مسألت نموده و روز کارگر را صمیمانه شادباش و تبریک عرض می‌نمایم

https://tejaratava.ir/?p=126948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.