• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران رونمایی شد

  • کد خبر : 126920
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران رونمایی شد
باحضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ،مجتبی صفایی رئیس و هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران و جمعی از بازاریان و فعالان حوزه اقتصادی کشور از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران رونمایی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از دفتر ارتباطات مگفا، آئین رونمایی از سامانه یکپارچه آموزش اتاق اصناف ایران باحضور حسین مهویدی مدیرعامل و نائب ریس هیات مدیره مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) ،مجتبی صفایی رئیس و هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران، ،محمد افشار رئیس هیات مدیره و معاون منابع انسانی مگفا، علیرضا حاجی جباری عضو هیات مدیره و امیر حسین محمودی معاون کسب و کار مگفا و جمعی از بازاریان و فعالان حوزه اقتصادی کشور در محل سالن اجتماعات ساختمان اتاق اصناف ایران برگزار شد.

مهویدی در ابتدا با اشاره به ظرفیت ها و امکانات مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) در توسعه و هوشمندسازی کشور، گفت: مهم ترین اهداف این مرکز بومی سازی و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (در زمینه های توسعه نرم افزار و دولت الکترونیکی، امنیت و پدافند سایبری و توسعه فناوری های نوین) در کشور است و ایجاد سامانه‌های مرتبط با توسعه دولت الکترونیک از دیگر اهداف این مرکز است.
در ادامه این مراسم نحوه عملکرد سامانه آموزشی، چگونگی عضویت و ورود کاربران، شیوه استفاده از کلیپ‌های آموزشی، شرکت در آزمون مجازی و در نهایت مراحل دریافت گواهینامه پایان‌ دوره تشریح و آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شد.

براساس این گزارش، اتاق اصناف ایران، پیرو مصوبه هیأت مقررات‌زدایی، پایش و بهبود محیط کسب‌وکار مبنی بر تسریع و تسهیل صدور گواهینامه های آموزشی حوزه کسب ‌و کار، اقدام به طراحی و راه‌اندازی این سامانه‌ یکپارچه نموده است.

https://tejaratava.ir/?p=126920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.