• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار

  • کد خبر : 118659
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار
پیام تبریك مدیرعامل شركت پتروشیمی شیراز به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار

*به پاس رشادت و جانفشانی، پاسداران سرافراز ایران زمین*

روز پاسدار، میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به پاسداران غیور و سلحشور ایران اسلامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

*شما مردان خدا*، در مکتب عاشورا درس ایثار و فداکاری آموختید و در راه حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتید.

*شما پاسداران انقلاب اسلامی*، در طول تاریخ پرفراز و نشیب این مرز و بوم، همواره در خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب و ملت ایران بوده‌اید و با رشادت‌ها و جانفشانی‌های خود، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده‌اید.

*رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای*، در وصف شما پاسداران عزیز فرموده‌اند: “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک حقیقت زنده و پویا و متحرک و پیشرونده است.” شما پاسداران سرافراز، با ایمان و اعتقاد راسخ خود به خداوند متعال و با الهام از مکتب عاشورا، در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایستادگی کرده‌اید و اجازه نداده‌اند که ذره‌ای از خاک این سرزمین به دست دشمنان بیفتد.

*شرکت پتروشیمی شیراز*، به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های صنعتی کشور، خود را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شما پاسداران سرافراز می‌داند و همواره قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شما در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب خواهد بود. از خداوند متعال، سلامتی و توفیقات روزافزون شما پاسداران انقلاب اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسئلت می‌نمایم.

https://tejaratava.ir/?p=118659

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.