• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور پتروشیمی جم در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی IranPetrochem

  • کد خبر : 118353
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
حضور پتروشیمی جم در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی IranPetrochem
پتروشیمی جم در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش حضور دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ هدف اصلی و مهم‌ترین رویکرد نمایشگاه ایران پتروکم ۱۴۰۲ که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی وزارت علوم و شرکت ملّی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود، برقراری ارتباط و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات و مجموعه‌های ساخت داخل با بزرگ‌ترین شرکت‌ها و مجموعه‌های پتروشیمی کشور می‌باشد.

این رویداد با حضور مقامات و شخصیت‌های بلندپایه داخلی، هیئت‌های خارجی و مجموعه‌های صنفی مرتبط با صنعت پتروشیمی، پارک‌های پایین‌دست و بیش از ۲۰۰ شرکت و همچنین بانک‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذار همراه است.

به گفته‌ی دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران پتروکم برنامه‌ریزی خوبی برای حضور گسترده مجتمع‌ها و فعالان پتروشیمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی با هدف‌گذاری عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها صورت پذیرفته که نویدبخش کسب دستاوردهای جدید و توسعه بیش ‌از پیش در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی خواهد بود.

در نمایشگاه تخصصی ایران‌پتروکم، ضمن رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی، نشست‌های تخصصی برای تبادل اطلاعات و انتقال دانش بین این شرکت‌ها برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است غرفه‌ی شماره ۱۲۰ متعلق به پتروشیمی جم در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش از ساعت ۱۷ الی ۲۲ روزهای سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه تا پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ پذیرای مهمانان و بازدیدکنندگان است.

https://tejaratava.ir/?p=118353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.