• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
محسن اردکانی:

مشارکت مردم سرمایه‌ای بی‌بدیل برای آبفای استان تهران است

  • کد خبر : 101925
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
مشارکت مردم سرمایه‌ای بی‌بدیل برای آبفای استان تهران است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تمامی طرح‌های آ‌‌‌‌ب‌رسانی و پروژه‌های فاضلاب این شرکت در چارچوب توسعه‌بخشی، عدالت‌محوری و محرومیت‌زدایی است و انتشار به‌موقع و درست این اقدامات موجب امیدآفرینی و نشاط در جامعه خواهد شد.

محسن اردکانی در دومین قرارگاه رسانه‌ای شرکت آب و فاضلاب با تاکید بر این‌که در نیمه نخست امسال ۶۲ میلیون مترمکعب آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر مصرف شده است افزود: ۲۰ میلیون مترمکعب از این مقدار، از صرفه‌جویی و مدیریت مصرف مردم حاصل شده است. 

🔹اردکانی مشارکت مردم را سرمایه‌ای بی‌بدیل برای آبفای استان تهران قلمداد و تاکید کرد: این مشارکت و مسئولیت‌پذیری مردم معادل حفر چند حلقه چاه ارزش ریالی داشته و از برداشت منابع آبهای زیرزمینی جلوگیری کرده است.   

🔹مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران به کسری ۵۰ میلیون مترمکعبی و کاهش میزان بارش‌های این استان در دوره بلندمدت اشاره کرد و گفت: این امر تامین آب استان تهران را با دشواری‌های زیادی مواجه کرده و قطعا مسئولیت‌پذیری و مشارکت شهروندان در عبور از این تنگناها نتیجه‌بخش خواهد بود. 

🔹او در آغاز سال تحصیلی جدید با اشاره به این‌که نوآموزان و دانش‌آموزان ارزشمندترین قشر جامعه در آموزش و تاثیرپذیرترین آنان در یادگیری مهارت مدیریت مصرف آب هستند، بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر «جشن زنگ آب» در تمامی مدارس استان تهران تاکید کرد. 

🔹مدیرعامل آبفای استان تهران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این‌که روابط‌عمومی پیونددهنده و تقویت‌کننده تعاملات میان سازمان، پرسنل و مردم است، خاطرنشان ساخت: ایجاد انگیزه و تقویت وفاق و همدلی در شرکت، موجب ارائه خدمات با کیفیت‌تر و صادقانه‌تر به مردم شریف استان تهران خواهد شد و این امر با تخصص و هنر ویژه روابط‌عمومی‌های این شرکت محقق خواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور:
🔸 فعالیت‌های فرهنگ‌سازی آبفای استان تهران الگوی مناسبی برای کل کشور است

🔹مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور در ادامه این نشست با اشاره به فعالیت‌های فرهنگ‌سازی شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: این فعالیت‌ها الگوی خوبی برای تمامی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور است. 

🔹علیرضا اقبال با تاکید بر اثربخشی فعالیت‌های امیدبخش آبفای استان تهران در ابعاد درون و برون‌سازمانی گفت: علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، امیدآفرینی و امیدبخشی وجه دیگری است که در تمامی فعالیت‌های شرکت‌های آب و فاضلاب باید گنجانده شود که خوشبختانه شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.  

🔹اقبال به تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: تکنولوژی هوش مصنوعی علی‌رغم دستاوردهای مثبتی که برای بشر داشته، ممکن است تهدیدهایی از جمله انتشار اخبار جعلی و دروغین را نیز به همراه داشته باشد، از این رو هوشمندی و دانش بالای روابط‌عمومی‌های صنعت آب و فاضلاب می‌تواند ما را از تبعات منفی آن دور نگه‌دارد.

https://tejaratava.ir/?p=101925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.