• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
3
شهردار منطقه 3:

طرح من شهردارم از طرح های ارزشمند شهرداری تهران است

  • کد خبر : 94360
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
طرح من شهردارم از طرح های ارزشمند شهرداری تهران است
نشست تعاملی ادارات کل برنامه و بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد با حضور جوانی شهردار منطقه ۳، شهرابی مدیر کل برنامه و بودجه و امیرآبادی مدیرکل ارزیابی عملکرد شهرداری تهران در منطقه ۳ برگزار شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ در این نشست که با حضور روسای ادارات دو اداره کل و معاونین و مدیران منطقه ۳ برگزار شد، گزارش وضعیت بودجه و اعتبارات منطقه ، پیشرفت فیزیکی و وضعیت پروژه های منطقه و وضعیت عملکردی منطقه توسط این دو اداره کل ارائه شد .
شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ضمن اشاره به استقبال بیش از انتظار شهروندان منطقه ۳ از طرح من شهردارم اظهار داشت ؛ با توجه به اینکه اجرای این پروژه ها به درخواست و انتخاب شهروندان انجام شده مباحث مربوط به اعتبار آنها نیز در اولویت شهرداری قرار دارد.
امیرآبادی مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران و روند و وضعیت عملکردی منطقه را طی ۳ سال گذشته خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت ؛ هدف از انجام اینگونه ارزیابی ها شناخت نقاط قوت و ضعف مناطق است و امیدواریم مناطق از این فرصت در جهت شناخت موارد قابل بهبود تلاش کنند.
جوانی شهردار منطقه نیز طرح من شهردارم را از طرح های ارزشمند و ماندگار شهرداری تهران برشمرد و اظهار داشت ، پروژه های طرح من شهردارم از اولویت های‌ منطقه است که انشاا… طبق وعده و زمانبندی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

http://tejaratava.ir/?p=94360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.