• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
0
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در مراسم یادبود سانحه سقوط بالگرد مسئولان کشوری اعلام کرد:

ارتباط پدرانه شهید «آیت الله رییسی» با سطوح مختلف دولت/ شهادت، مزد با مردم بودن است

  • کد خبر : 130562
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
ارتباط پدرانه شهید «آیت الله رییسی» با سطوح مختلف دولت/ شهادت، مزد با مردم بودن است
مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به ارتباط پدرانه شهید «آیت‌الله رییسی» با سطوح مختلف دولت بیان کرد: شهادت مزد مردمی بودن و با مردم بودن است که خداوند نصیب رییس جمهور کشور و همراهانشان کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، مجید عشقی در مراسم یادبود سانحه سقوط بالگرد مسئولان کشوری که در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان ایشان اعلام کرد: شهادت در راه خدمت به مردم نصیب هر کسی نمی‌شود، شهید «آیت الله رییسی» مزد فعالیت‌های خود را گرفت.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه ارتباط شهید رییسی با سطوح مختلف دولت، همواره یک ارتباط پدرانه بود، گفت: شهادت مزد مردمی بودن و با مردم بودن است که خداوند نصیب رییس جمهور کشور و همراهانشان کرد.

وی به ویژگی‌ هر یک از همراهان شهید «آیت الله رییسی» که در این حادثه به مقام شهادت نائل شدند، اشاره کرد و گفت: شهید «سید محمدعلی آل‌هاشم» از محبوبیت بسیار خاصی در استان آذربایجان غربی برخوردار و به مردمی بودن مشهور بودند.

عشقی با اشاره به ویژگی شهید «حسین امیرعبداللهیان» خاطرنشان کرد: اخیرا به توفیقات خوبی در عرصه سیاسی دست پیدا کردیم که این اتفاق نتیجه فعالیت و تلاش ایشان بوده است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه گفت: شهید «مالک رحمتی» به خلق و رفتار نیکو مشهور بود و توانست محبوبیت زیادی را در بین مردم از آن خود کند.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر وجود مشکلات عدیده در مسیر پیشرفت کشور اعلام کرد: قطعا این مشکلات با تلاش مسوولان که در صف مقدم خدمت‌رسانی هستند، برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب، شهادت‌ زیادی در سطوح مختلف رییس جمهوری، مجلس و دیگر ارگان‌ها رخ داد اما درایت رهبر و اعتماد ایجاد شده در قلب‌ مردم، آبی بر آتش نگرانی‌های ایجاد شده در سطح کشور بود.

عشقی در پایان اظهار داشت: با راهنمایی رهبر معظم انقلاب و نیز برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دولت سریعا مستقر می‌شود.

توجه به مردم، اصلی‌ترین اولویت‌ فعالیت شهید رییسی

همچنین در ادامه احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در این مراسم اعلام کرد: صدق و اخلاص ۲ ویژگی بارزی است که باعث تمایز شهید آیت الله رییسی‌ نسبت به دیگر افراد شد.

وی به تسلط شهید رییسی بر نفس خود اشاره کرد و افزود: ویژگی‌های ایشان زمینه‌ساز تغییر و تحول فرهنگ ایجاد شده در آستان قدس رضوی بوده است.

صالحی به تکرار این ویژگی‌ها در قوه قضاییه تاکید کرد و گفت: نوع برخورد شهید «آیت الله رییسی» هیچگاه تغییر نکرد و تواضع و اخلاص نمونه بارز برخوردی بود که ایشان همیشه در برخوردهایشان از خود نشان می‌دادند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: ایشان بارها در صحبت‌هایشان خود را سرباز رهبری معرفی کرده بودند، این موضوع را به دفعات با اقدامات خود ثابت کردند و نشان دادند که به معنای واقعی سرباز رهبری هستند.

وی با اشاره به اینکه دوست و دشمن نسبت به سلامت و تسلط نفس ایشان معترف هستند، ادامه داد: شهید «آیت ‌الله رییسی» از جمله افراد کم نظیری بودند که به سختی می‌توان شخصی را مانند ایشان پیدا کرد.

صالحی با بیان اینکه رییس جمهور، مردمی بود و توجه به مردم را جزو اولویت‌های فعالیت خود قرار داده بودند، گفت: شهید رییسی در قوه قضاییه و دولت هیچ سواستفاده‌ای را از حوزه رسانه نداشتند و به دنبال استفاده از رسانه‌ها برای سیاست ورزی رسانه‌ای و یا تخریب رقبا چه در ایام انتخابات و چه پس از آن در هنگام تصدی سمت در دولت هرگز مورد درخواست ایشان نبود و مکرارا رسانه‌ها را از این امورات که بسیار در کشور دیده می‌شود، نهی می‌کردند.

http://tejaratava.ir/?p=130562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.