• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت روز حراست

  • کد خبر : 92774
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۱۴
تبریک مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت روز حراست
تبریك مدیرعامل شركت پتروشیمی شیراز به مناسبت روز حراست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز : مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز به مناسبت ۲۲تیرماه روز حراست , این روز را به کارکنان پرتلاش حراست در این شرکت تبریک گفت.متن پیام تبریک مهندس حیدرنیا به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سربلندی های ایران عزیز در عرصه های مختلف منجمله صنعت، مرهون تلاش بی وقفه جوانان غیور ایران زمین است. این تلاش ها در سایه امنیت روحی و روانی کارکنان صنعت، به نتیجه رسیده است. وظیفه خطیر حراست از سرمایه های مادی و معنوی شرکت ها و صنایع بر عهده قشر بصیر، توانمند و تیزبین حراست است. در این میان سختی کار، گرمای طاقت فرسا، شب بیداری های مداوم، خطرات ذاتی شغل حراست، از انگیزه و تعهد سازمانی همکاران حراست نمی کاهد. یقین دارم عظیم ترین سرمایه شرکت ها نیروی انسانی آن است و در این میان کارکنان حراست به دلیل حراست و حفاظت از این سرمایه های بی بدیل، جایگاه ممتاز و ویژه ای را در نمودار سازمانی خواهند داشت.

لازم می‌دانم به نوبه خود و از سر تواضع و فروتنی روز حراست را به همکاران محترم واحد حراست شرکت پتروشیمی شیراز تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان دوام توفیقات شما عزیزان را در سایه سلامتی و شادکامی مسالت می‌نمایم.

احمد رضا حیدرنیا

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

http://tejaratava.ir/?p=92774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.