• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
1

درخشش ریل ذوب آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

  • کد خبر : 129604
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
درخشش ریل ذوب آهن اصفهان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، تجهیزات و خدمات وابسته هم اکنون با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی،جمعی از مسئولین، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و همچنین شرکت های فعال و پیشرو داخلی و خارجی در عرصه حمل و نقل ریلی هم اکنون( شنبه 29 اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها تولید کننده ریل در غرب آسیا و همچنین پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلان شهرها در سالن ۱۱ – ۱۰ با ارائه سبد متنوع محصولات ریلی نظیر (۶۰E1 مناسب قطارهای پر سرعت بین شهری و متروهای شهری با بار محوری سنگین، (ریل ۵۴E1 مناسب برای متروهای شهری با بار محوری متوسط،( ریل ۵۴E1 با گرید فولاد R320CR از نوع سخت و ضد سایش)، (ریل ۴۹E1 مناسب مترو)، (ریل ۴۶E2 مناسب خطوط فرعی) ، ( ریل ۶۰E1A1 زبانه سوزن) و ( ریل R18 ویژه معدن ) در این نمایشگاه مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
شایان ذکر است امسال در این نمایشگاه ۸۰ شرکت حمل و نقل ریلی داخلی و ۱۰ شرکت حمل و نقل خارجی از کشورهای چین، روسیه، آذربایجان، هند و کره شرکت کرده اند.
گفتنی است این نمایشگاه تخصصی که در ۱۴ هزار متر مربع امروز افتتاح شد تا یکم خردادماه از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقمندان عرصه حمل و نقل ریلی خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=129604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.