• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تمهیدات اموال تملیکی برای برگزاری مراسم اربعین

  • کد خبر : 92762
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
تمهیدات اموال تملیکی برای برگزاری مراسم اربعین
دومین جلسه ستاد اربعین سازمان جمع آوری و اموال تملیکی با محوریت برگزاری هر چه بهتر مراسم اربعین تشکیل شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، دومین جلسه ستاد اربعین سازمان با حضور اعضا بعدازظهر امروز در سالن شهدا برگزار شد.

در این جلسه سعید غلامی باغی به عنوان دبیر ستاد اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع وظیفه همه افراد است که با دغدغه در جلسات ستاد شرکت کنند.

وی افزود: در نخستین جلسه ستاد در ۲۲ خردادماه بندهایی به تصویب رسید و احکام اعضا به آنها ابلاغ شد.

دبیر ستاد اربعین سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اقداماتی که در سال گذشته از سوی سازمان برای برگزاری اربعین صورت گرفت،گفت: اقدامات سال گذشته مورد رضایت وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت و امیدواریم امسال نیز در برگزاری این مراسم بتوانیم به خوبی عمل کنیم.

غلامی باغی بیان کرد: همه اعضای ستاد سازمان با توجه به زمان اندک باقیمانده تا مراسم اربعین جهت اجرای مصوبات ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲  اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد اعلام نمایند.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد اربعین، مقرر شد نسبت به تهیه اقلام و بسته های فرهنگی اقدام و در موکب های مرزی و موکب های پنجگانه سازمان در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در شهر تهران توزیع شود.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل اموال تملیکی استان های ایلام، کرمانشاه،کردستان به صورت برخط حضور داشتند و پیشنهادها و دیدگاه های خود را بیان کردند.

http://tejaratava.ir/?p=92762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.