• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

ضرورت توانایی تطبیق با روندهای فناوری و تغییرات در عصر دیجیتال

  • کد خبر : 103834
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی با رویکرد تحول دیجیتال برگزار شد.

خانواده بیمه کوثر در سی ام مهرماه و همزمان با ایام گرامی‌داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران و شبکه فروش صنعت بیمه و جمعی از بیمه گذاران عمده بود.

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی مدیر عامل بیمه کوثر ضمن خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به‌صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: بیمه کوثر مفتخر است که ده سال، متولی برگزاری همایش مدیریت ریسک و بیمه بوده است.

وی افزود: نواندیشی، نوآفرینی و هوشمندسازی باید در تمام ابعاد صنعت بیمه به عنوان یک ضرورت مدنظر قرار گیرد و برگزاری چنین همایش‌هایی بستری برای گفتگوی نظام‌مند بین مخاطبان و بازیگران تحول دیجیتال را فراهم می‌نماید.

وی تصریح کرد: مشتریان تمایل دارند خدمات مورد نظرشان را در هر زمان، هر مکان و هر کانال ارتباطی که برایشان سهولت بیشتری دارد، دریافت نمایند. امروزه مشتریان توقع دارند همان تجربه‌ای که در خرده‌فروشی، بانک و صنعت گردشگری برایشان ایجاد می‌شود، در بیمه هم داشته باشند.

مدیرعامل بیمه کوثر افزود: شرکت‌ها باید توانایی تطبیق با تغییرات عصر دیجیتال را داشته باشند و خود را با روندهای فناوری تطبیق دهند تا باقی بمانند. تحول دیجیتال در صنعت بیمه به معنی استفاده تزئینی و مدگرایانه از فناوری‌نیست، بلکه این فناوری‌ها باید، مدل‌های کسب‌وکار بیمه، تجربه‌های بیمه گذاران و فرایندهای عملیاتی بیمه‌گری را به نحو مطلوبی تحت تاثیر قرار داده باشند.

http://tejaratava.ir/?p=103834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.