• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
1

انعقاد تفاهم نامه همکاری اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران با اتحادیه تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و امور عمومی استان تهران

  • کد خبر : 92005
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
انعقاد تفاهم نامه همکاری اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران با اتحادیه تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و امور عمومی استان تهران
در حاشیه نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند که مصلی امام خمینی (ره)برپا بود، تفاهم‌نامه‌ای جهت همکاری‌های بیشتر بین اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران و اتحادیه تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و امور عمومی استان تهران منعقد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران، این تفاهم‌نامه به منظور انجام همکاری‌های متقابل منجمله ایجاد امکان ارائه خدمات اداری و امور ثبتی منعقد گردید.

در این خصوص مهدی درخشانی مهر مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و امور عمومی استان تهران بیان داشت: در راستای هم‌افزایی درون بخشی تفاهم‌نامه‌ی مشترک فی مابین اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران و اتحادیه تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و امور عمومی استان تهران در فرصتی مناسب برنامه‌ریزی شد با محور همکاری‌های متقابل منجمله ایجاد امکان ارائه خدمات اداری و امور ثبتی و به طور کلی به‌روزرسانی تعاونی‌های ذیربط و معرفی شده توسط اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و همچنین بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا تعاونی‌های ذیربط اتحادیه تعاونی عمرانی در حوزه ابنیه اقامتی و توریستی گردشگردی و دیگر کاربری‌های عمومی در قالب یک برنامه مدون و پایدار دنبال می‌شود.

وی افزود: بدون شک، این تفاهم‌نامه می‌تواند الگوی مناسبی باشد که دیگر اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها برای شبکه‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر بکار گیرند.

درخشانی مهر درخصوص نمایشگاه هوشمند عنوان کرد: اساس ایجاد پاویون بخش تعاونی توسط اتحادیه تعاونی‌های عمرانی با حضور اتحادیه تعاونی‌های خدمات پشتیبانی و دیگر شرکت‌ها و ساختارهای بخش تعاونی در نمایشگاه شهر هوشمند نیز با همین هدف برنامه‌ریزی شد و انشالله سعی بر این است که این رویکرد در دیگر رویدادهای پیش رو نیز تکرار شود تا به صورت یک فرهنگ درون بخشی جا افتد.

وی ادامه داد: اینگونه برنامه‌ها کمک می‌کند تا فعالان بخش تعاون با شناخت مناسب بتوانند از ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری یکدیگر بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=92005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.