• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
1

افزایش سودآوری صندوق گنجینه زرین شهر

  • کد خبر : 131077
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
افزایش سودآوری صندوق گنجینه زرین شهر
سود موثر سالیانه صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر به 28.2 درصد افزایش یافت .

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، طبق جدید ترین پیش بینی توسط صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر،  سود این صندوق به ۲۸٫۲ درصد موثر سالیانه بدون نرخ شکست سود افزایش پیدا کرد .

بنابراین گزارش ، صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر به عنوان یکی از بزرگترین صندوق های درآمد ثابت کشور  با ۵۱همت دارایی تحت مدیریت نرخ سود برآوردی را۲۵٫۱ درصد اسمی معادل۲۸٫۲ درصد موثر سالیانه پیش بینی کرد که این میزان سود برآوردی بیشترین سود در میان صندوق های صدور وابطالی درآمد ثابت بزرگ بازار  محسوب می شود .

صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر با برخورداری از ضامن نقدشوندگی بانکی ( بانک شهر) دارای نرخ سود روزشمار بدون نرخ شکست سود سرمایه گذاری است و دوره های پرداخت سود اول هر ماه و به حساب سرمایه گذاران واریز می شود .

شایان ذکر است ،  افزایش سود صندوق گنجینه زرین شهر به ۲۵٫۱درصد اسمی معادل ۲۸٫۲درصد موثر سالیانه در دوره خرداد ماه نیز برای سرمایه گذاران اعمال خواهد شد .

صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از ابزارهای مهم در بازارهای مالی شناخته می‌شوند که به افراد امکان می‌دهند تا با سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها، از مدیریت حرفه‌ای و تخصصی استفاده کرده و ریسک سرمایه‌گذاری خود را کاهش دهند.

سرمایه‌گذاری در صندوق‌ گنجینه زرین شهر مزایای متعددی دارد که این صندوق‌ را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است . در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌شود:

۱-  ریسک بسیارکم: صندوق‌ های سرمایه گذاری درآمد ثابت همچون گنجینه زرین شهر عمدتاً در اوراق قرضه و سایر اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌کنند که دارای ریسک کمتری نسبت به سهام هستند. این امر برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال حفظ سرمایه و کسب بازدهی ثابت و کم ‌ریسک هستند، جذاب است.

۲- بازدهی ثابت: این صندوق‌ معمولاً بازدهی ثابتی ارائه می‌دهد که می‌تواند منبع درآمد پایدار برای سرمایه‌گذاران باشد. این ویژگی برای افرادی که نیاز به درآمد منظم دارند، مانند بازنشستگان، بسیار مفید است.

۳- مدیریت حرفه‌ای: صندوق‌ درآمد ثابت گنجینه زرین شهر توسط مدیران حرفه‌ای مدیریت می‌شود که تجربه و دانش کافی در زمینه انتخاب اوراق بهادار با درآمد ثابت دارند. این امر به کاهش ریسک و افزایش بازدهی کمک می‌کند.

 4- نقدشوندگی بسیار بالا: سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ از نقدشوندگی بالایی برخوردار است، به این معنی که سرمایه‌گذاران در هر روز که درخواست ابطال خود را ثبت کنند  به راحتی و در زمان کوتاهی سرمایه خود را نقد خواهند کرد.

۵- دسترسی آسان: سرمایه‌گذاری در صندوق‌ گنجینه زرین شهر نسبتاً آسان است و نیازی به دانش عمیق مالی ندارد. سرمایه‌گذاران می‌توانند با مبلغی کم با ورود به سامانه ibshop.ir (اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین کشور) ، شعب سوپرمارکت های مالی ibshop و مراکز شهر نت بانک شهر اقدام به سرمایه گذاری نمایند  .

در مجموع، صندوق‌ سرمایه گذاری درآمد ثابت گنجینه زرین شهر گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال حفظ سرمایه، کسب درآمد ثابت و کاهش ریسک سرمایه‌گذاری هستند می باشد.

شرکت تامین سرمایه تمدن به عنوان تنها شرکت تامین سرمایه دانش بنیان کشور در راستای تثبیت اعتماد سرمایه گذاران گرامی  سیاست برآورد بالاترین نرخ سود بدون نرخ شکست و نقد شوندگی بالا در صندوق در آمد ثابت گنجینه زرین شهر را سرلوحه فعالیت خود قرارداده است .

http://tejaratava.ir/?p=131077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.