• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سکوهای دیجیتال همراه اول

  • کد خبر : 90676
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سکوهای دیجیتال همراه اول
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از محصولات و سرویس‌های دیجیتال همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023، در نشستی پای صحبت های مدیران همراه اول نشست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیات همراه در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۰۲۳ بازدیدی از سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران و گروه همراه اول داشت و در نشستی با مدیران همراه اول، پای صحبت آنان نشست.

در این نشست که حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول و برخی از مدیران ارشد همراه اول حضور داشتند، به مواردی نظیر سکوهای دیجیتال توسعه داده شده توسط همراه اول نظیر «شاد» و «روبیکا» پرداخته شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست خلق ترافیک توسط پلتفرم های دیجیتال همراه اول را خوب ارزیابی کرد و گفت: پیام رسان روبیکا بستر بسیار خوبی است و نشان داد که می توان نیاز ارتباطی مردم را توسط بسترهای داخلی به خوبی پاسخگو بود.

اسماعیلی همچنین در جریان این نشست و بازدید از سرویس های همراه اول، در جریان جزییات فنی و ساختاری جویشگر بومی ذره بین هم قرار گرفت.

http://tejaratava.ir/?p=90676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.