• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

چادرملو؛ پیشگام توسعه ملی در زمینه اقتصاد غیر نفتی

  • کد خبر : 127216
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
چادرملو؛ پیشگام توسعه ملی در زمینه اقتصاد غیر نفتی

مهندس طاهرزاده از اقدامات چادرملو در ایجاد ساختار نوآورانه و توسعه اهداف متناسب با سیاست‌های اقتصاد غیر نفتی کشور خبر داد.

به گزارش تجارت آوا ، در مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو، مهندس امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل شرکت چادرملو، به اهمیت اقتصاد دانش محور و نوآوری در بخش معدن و صنایع معدنی اشاره کرد و گفت :با توجه به سرعت جهانی شدن و رقابت پذیری در جهت بهبود و بهره وری توجه به اقتصاد دانش محور و نوآورانه از اهمیت ویژه ای برخودار است

وی در ادامه گفت: سیاست‌های کلی کشور نیز به سمت اقتصاد غیر نفتی حرکت می‌کند و بخش معدن و صنایع معدنی در این بخش جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت چادرملو، در سخنانی اعلام کرد که این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان توسعه ملی در صنعت معدن و صنایع معدنی، همسو با سیاست‌های کشور در زمینه اقتصاد غیر نفتی در حال حرکت است. وی تاکید کرد که شرکت چادرملو با ایجاد ساختاری نوآورانه در مجموعه خود، در طی یک سال گذشته، اقدامات قابل توجهی را در جهت توسعه و پیشبرد اهداف نوآورانه انجام داده است.

طاهرزاده همچنین به فعالیت‌های گسترده شرکت در زمینه‌های اکتشاف، استخراج، فرآوری، تولید گندله، آهن اسفنجی، فولاد و صنایع پایین دستی اشاره کرد و افزود که این فعالیت‌ها فرصت‌های زیادی را برای مجموعه‌های نوآور فراهم آورده تا در بخش‌های مختلف شرکت خدمت کنند.

مدیرعامل چادرملو از جایگاه برتر این شرکت در بورس خبر داد و گفت: «چادرملو در حال حاضر جزو ۳۰ شرکت برتر فعال در بورس است و با ارزشی حدودا ۱۴۶ هزار میلیارد تومان، در بین شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی کشور، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.» وی همچنین تصریح کرد که چادرملو به عنوان یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان زنجیره فولاد کشور، به ویژه در بخش کنسانتره، با تولید۱۱ میلیون تن، رتبه دوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

http://tejaratava.ir/?p=127216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.