• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه اسفندماه ۱۴۰۰ منتشر شد

  • کد خبر : 49223
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان ویژه اسفندماه ۱۴۰۰ منتشر شد

بیست‌و‌سومین شماره ماهنامه تازه‌های بیمه ایران و جهان به «چشم‌انداز بیمه جهان در سال ۲۰۲۲: رشد به همراه نیروی کار، هدف و فناوری» ، «بیمه فعالیت سایبری خصمانه: در جستجوی راه‌حل‌های پایدار» و «تجسم بهره‌وری بیمه‌گران در سال ۲۰۳۰» و «رمزگشایی از ظرفیت روابط عمیق‌تر مشتری، نماینده و بیمه‌گر» می‌پردازد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیمــه شخصی‌سازی‌شــده یــا سفارشــی می‌تواند بــه عنــوان ارائــه خدمات بیمـه‌ای در شـرایط، شـکل و زمـان مـورد نیـاز مشـتری تعریـف شـود کـه از طریـق ارتبـاط و تعامـل نزدیک‌تـر بـا مشـتریان و رد و بـدل پیـام هدفمنـد، پیشـنهادها و قیمت‌هـا در زمـان و بـه شـکل مـورد نیـاز مشـتری، تنظیـم می‌شـود. شخصی‌سـازی مبتنــی بــر داده، موضوعــی مهــم در شخصی‌ســازی قراردادهــای بیمــه‌ای اســت کــه از اطلاعات بــرای سفارشی‌ســازی خدمــات بیمــه‌ای در زنجیــره ارزش بیمــه بهره‌بــرداری می‌کنــد. ابزارهـای بیمـه دیجیتـال و فـناوری ماننـد اینترنـت اشــیا، هــوش مصنوعــی، یادگیــری ماشــینی و تجزیــه و تحلیــل داده‌هـا، علاوه بر بهبـود عملکردهـای بیمه‌گـری و شناسـایی تقلب، به بیمه‌گــران کمک می‌کند تا بــا اســتفاده از داده‌هــای فراهم‌شــده توســط آن‌هــا تجربه‌هایـی سفارشــی و شخصی‌سازی‌شــده بــرای مشــتریان را بیــش از هرزمــان دیگــری ارائــه کننــد.

شخصی‌ســازی و سفارشی‌ســازی خدمــات بیمــه‌ای مزایــای متعــددی بــرای عملیــات بیمه‌گــری دارد کــه از مهمتریــن آن‌هــا می‌تــوان بــه نــرخ گــذاری مناســب‌تر و ارتقـا سـود و عملکـرد شـرکت بیمـه، ارتقـا برنـد شـرکت، حفـظ و وفـاداری بیشـتر مشـتریان بـه ویـژه مشـتریان هدف‌گـذاری شـده، بهبــود عملیات‌هــا و تعامــل مطلوب‌تــر بــا مشــتریان، تحریــک فـروش اثربخش‌تـر، بهبـود مشـارکت و رضایـت مشـتری و کاربـرد آســان‌تر داده‌هــا اشاره کرد.

با توجه به این موضوع مهم، بخش مطالب اصلی بیست‌وسومین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان به «چشم‌انداز بیمه جهان در سال ۲۰۲۲» ، «بیمه فعالیت سایبری خصمانه» و «تجسم بهره‌وری بیمه‌گران در سال ۲۰۳۰» و «رمزگشایی از ظرفیت روابط عمیق‌تر مشتری، نماینده و بیمه‌گر» اختصاص یافته است.

خطـرات سـایبری در بخش اخبار تازه مورد توجه قرار گرفته و موضوعات «تلفیق بیمه‌ی پارامتریک و غرامتی» و «بهبود تجربە مشتری در سال ۲۰۲۲» در بخش بینش‌های تازه ارائه شده است.

 مخاطبان این شماره، در بخش شخصیت برجسته علمی با اســتاد دانشــکده علــوم اکچوئــرال و بیمــه، پروفســور جنــز پــرچ نیلسـون آشنا خواهند شد. بخش‌ یک معرفی تازه و یــک مفهــوم تــازه، به ترتیب به «اسـِند، تعریفی نوین در خرید و فروش بیمه» و «بیمه عمر قابل تعدیل» اختصاص یافته است.

دو کتاب با عناوین «اینترنت اشیاء و قانون: راهبردهای حقوقی برای فناوری‌های هوشمند مشتری‌محور» و «قیمت‌گذاری ریسک بیمه: از نظر تا عمل» نیز در بخش تازه‌های نشر معرفی گردیده است.

علاقه‌مندان برای مطالعه و دریافت بیست‌و‌سومین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه‌های بیمه ایران و جهان، می‌توانند به پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه یا به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5491/Articles/view/17745/1569/ مراجعه نمایند.

http://tejaratava.ir/?p=49223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.