• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

مثلث ارتباطاتی فن آوا در تلکام۱۴۰۰

  • کد خبر : 41755
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
مثلث ارتباطاتی فن آوا در تلکام۱۴۰۰
هلدینگ فن آوا و شرکت های زیر مجموعه ارتباطی آن (داده پردازی فن آوا،فن آوا ماهواره و ارتباطات کوه نور) در بیست و دومین دوره‌ نمایشگاه تلکام که از ۲ لغایت ۵ دی ماه ۱۴۰۰ که با شعار «نوآوری های صنعت تلکام ایران » در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ارتباطات و برندینگ گروه فن آوا،  هلدینگ فن آوا و شرکت های ارتباطی زیر مجموعه ازجمله شرکت داده پردازی فن آوا و فن آوا ماهواره و کوه نور  به منظور معرفی دستاوردهای خود و ارتباط سازنده با ذیربطان خود در این رویداد نمایشگاهی حضور به هم می رساند.

گفتنی است هلدینگ فن آوا و شرکت های زیر مجموعه ارتباطی آن در بیست و دومین دوره‌ نمایشگاه تلکام که از ۲ لغایت ۵ دی ماه ۱۴۰۰ که با شعار «نوآوری های صنعت تلکام ایران » در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

به رسم برگزاری نمایشگاه‌ها مدیران عامل، مدیران ارشد و کارشناسان فن آوا در مذاکره‌های تجاری B2B  حاضر می شوند تا زمینه توسعه همکاری مشترک و ارزش آفرینی برای سهامداران را هموار سازند.شرکت فن آوا  با توجه به رویکرد مبنی بر تقویت ارتباط بین شرکتی در نمایشگاه های تلکام ، با حضور در بخش های گفتگو با سازمان‌ها و شرکت‌های کارفرمایی و بخش‌های دولتی و خصوصی ، آماده مذاکره و تعامل به منظور گسترش بازار حوزه ICT می باشد.

برگزاری ورک شاپ‌های آموزشی توسط متخصصان فن آوا، معرفی محصولات و سرویس های جدید گروه فن آوا از تدابیر هلدینگ فن آوا در تلکام ۱۴۰۰ به شمار می‌رود.

هلدینگ فن آوا با بیش از ۱۸ سال فعالیت در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره مندی از بیش از ۱۰۰۰ نیروی متخصص در صنعت حرف های زیادی برای گفتن در نمایشگاه تلکام دارد و فعالیت های خود را با محور جهش تولید عرضه می کند.هلدینگ فن آوا در سالن ۹-۸، غرفه ۳۰ میزبان صمیمی فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
گفتنی است نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱ از تاریخ پنج شنبه، دوم تا یکشنبه، پنجم دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

Davatnameh-1 (7) دعوتنامه شرکت گروه فن آوا


http://tejaratava.ir/?p=41755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.