• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

خدمات بانک مهرایران دربخش های مختلف اقتصادی گره گشا است

  • کد خبر : 41191
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
خدمات بانک مهرایران دربخش های مختلف اقتصادی گره گشا است
اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی با تقدیر از عملکرد بانک مهرایران، خدمات این بانک را بسیار مطلوب توصیف کرد که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی در استان باشد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در دیدار با صبوری مدیر شعب این استان، از تلاش های بانک مهرایران در طول ۱۴ سال خدمت به مردم تقدیر کرد و با مطلوب خواندن خدمات این بانک برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی روز جامعه، بر استفاده از ظرفیت این بانک تاکید کرد.

اشرفی با تشریح وضعیت استان در بخش های مختلف اقتصادی بیان داشت: خدمات بانک مهرایران به گونه است که در بخش های مختلف اقتصادی از جمله اشتغال زائی در مناطق کم برخوردار میتوان به خوبی از این خدمات استفاده کرد.

وی افزود: تسهیلات ارزان قیمت این بانک ابزاری بسیار مطلوب برای ایجاد اشتغال خرد در شهرستان های محروم می باشد و برای تحقق این امر باید همفکری و هم افزایی صورت پذیرد.

در این جلسه صبوری با ارائه گزارشی از عملکرد بانک و موفقیت های کسب شده در حوزه های مختلف عنوان کرد: این بانک در کنار کسب موفقیت های بسیار در حوزه های مختلف از جمله جذب منابع، تخصیص صحیح مصارف،کنترل و کاهش مطالبات، پیشگام بودن در عرصه ی بانکداری الکترونیک و کسب مقام برتر در میان بانک های اسلامی دنیا،در عرصه مسئولیت های اجتماعی نیز حضوری موثر و پر رنگ داشته است که مشارکت در طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با بیماری کرونا نمونه ای از آن است.

وی افزود: اکنون با همت مدیران خوش فکر بانک و تلاش بی وقفه همکاران ،این آمادگی وجود دارد تا در کنار تیم اقتصادی استانداری خراسان رضوی برای رفع مشکلات اقتصادی منطقه گام برداریم و برای این مهم کلیه ی پتانسیل موجود را به کار خواهیم گرفت.

http://tejaratava.ir/?p=41191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.