• امروز : پنج شنبه - ۱۷ خرداد - ۱۴۰۳
3
مرور دستاوردهای پردیس از بزرگترین رویداد صنعت نفت ایران؛

پتروشیمی پردیس حامی شرکت های دانش بنیان داخلی/ میری لواسانی: از ایده های جدید دانش بنیان ها استقبال می کنیم

  • کد خبر : 128742
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
پتروشیمی پردیس حامی شرکت های دانش بنیان داخلی/ میری لواسانی: از ایده های جدید دانش بنیان ها استقبال می کنیم
شرکت پتروشیمی پردیس با حضور در بیست و هشتمین نمايشگاه بين المللی نفت، گاز، پالايش و پتروشيمی به دستاوردهای قابل توجهی در حوزه توسعه بازار به سمت کشورهای آمریکای جنوبی، آسیای مرکزی، جنوب شرقی آسیا، آفریقا، روسیه و چین و همچنین استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی برای تأمین قطعات و تجهیزات دست پیدا کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پردیس، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» با حضور مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی و بیش از ۲۰۰۰ شرکت ایرانی و خارجی پس از چهار روز به کار خود پایان داد.
نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که هر ساله با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت، دستاوردها و آخرین محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان قرار دهند و تأمین کنندگان کالا و تجهیزات و ارائه دهندگان خدمات نیز می توانند از این فرصت برای حضور در وندور لیست شرکت ها استفاده کنند.
شرکت پتروشیمی پردیس نیز همچون ادوار گذشته در کنار شرکت های زیرمجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان حضور چشمگیری در این نمایشگاه داشت. پتروشیمی پردیس با وجود اینکه غرفه مستقلی نداشت و به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ نفت و گاز پارسیان در نمایشگاه حاضر شده بود، به گواه اصحاب رسانه و صاحب نظران، یکی از شلوغ ترین و پرتردد ترین بخش های نمایشگاه بود.

افزایش مشتریان ثابت پردیس به ۱۲ مشتری در یکسال گذشته
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش پتروشیمی پردیس در ارزآوری و تقویت اقتصاد ملی بیان کرد: پتروشیمی پردیس در سال گذشته با صادرات ۲٫۶ میلیون تن محصول به عنوان ارزآورترین شرکت پتروشیمی و دومین شرکت ارزآور کشور معرفی شد.
دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی ادامه داد: محصول ما برای دنیا و متقاضیان شناخته شده است، اما اتفاقی که در این نمایشگاه برای ما می افتد و بسیار حائر اهمیت است، حضور تأمین کنندگان و سازندگانی است که اگر پتانسیل های لازم را داشته باشند در بخش تعمیرات و نگهداری و بهره برداری می توانند به ما کمک شایانی کنند، هدف ما این است که حتی الامکان از تولیدات ملی شرکت های دانش بنیان داخلی استفاده کنیم و اگر شرکتی ایده و محصول جدیدی داشته باشد قطعا از آنها استقبال می کنیم.
وی با اشاره به استقبال مشتریان از خرید محصول پتروشیمی پردیس در این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دستاوردهای خوبی در حوزه بازاریابی محصول برای ما در پی داشت، در این نمایشگاه هم مشتریانی از کشورهای مختلف برای خرید محصول اوره کشاورزی به سراغ پتروشیمی پردیس آمده اند که فکر می کنم این نمایشگاه هم فتح البابی برای حضور مشتریان جدید محصولات پردیس باشد.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس اذعان کرد: پتروشیمی پردیس توانسته طی یکسال گذشته تعداد مشتریان ثابت خود را از ۵ مشتری به ۱۲ مشتری افزایش دهد و امیدواریم با توفیقات به دست آمده بتوانیم مانند سنوات گذشته بازار خود را در اقصی نقاط جهان بیشتر و بیشتر گسترش دهیم.

استقبال شرکت های دانش بنیان داخلی از غرفه پتروشیمی پردیس
رئیس واحد منابع شرکت پتروشیمی پردیس نیز گفت: شاهد حضور حجم زیادی از شرکت ها از اقصی نقاط دنیا علی الخصوص آمریکای جنوبی، آسیای مرکزی، جنوب شرقی آسیا، آفریقا، روسیه و چین در غرفه پتروشیمی پردیس بودیم که بخشی از آنها تمایل به خرید محصول باکیفیت اوره پردیس داشتند و تعدادی هم برای معرفی تجهیزات و خدمات خود حاضر شده بودند.
خانم مرجان رشید ادامه داد: در بخش منابع و تأمین کنندگان داخلی، شرکت های دانش بنیان زیادی که بر روی ساخت داخل تجهیزات تمرکز دارند برای معرفی محصولات خود در بخش های مکانیک، ابزار دقیق و شیمیایی در غرفه پردیس حضور پیدا کردند که اطلاعات آنها را دریافت کردیم و امیدواریم در اسرع وقت با بررسی این اطلاعات به وندور لیست قوی تری برای پایداری تولید در پتروشیمی پردیس دست پیدا کنیم.
آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، امیری جانشین اقتصادی ساتا و رئیس هیات‌‌‌مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، اردستانی رئیس حراست سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر، قنبری مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر، دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس، تعدادی از نمایندگان مجلس، اصحاب رسانه و مسئولین کشوری از جمله بازدیدکنندگان غرفه پتروشیمی پردیس طی روزهای برگزاری نمایشگاه بودند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران، با حمایت وزارت نفت طی روزهای ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=128742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.