• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

توصیه دبیرکل سندیکا جهت تعامل بیشتر شوراهای هماهنگی و شبکه فروش در سطح استانها

  • کد خبر : 13149
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
توصیه دبیرکل سندیکا جهت تعامل بیشتر شوراهای هماهنگی و شبکه فروش در سطح استانها

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر آنکه این نهاد صنفی تمایل به حمایت جدی از شبکه فروش دارد گفت: حرف های شما را شنیده و پیگیری خواهیم کرد، اما بهتر می دانید بسیاری از مشکلات سریعاً حل نمی شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران دکتر سید محمد کریمی روز یکشنبه و در نشست هم اندیشی صنعت بیمه و نمایندگان شبکه فروش در استان خوزستان با بیان این که سندیکای بیمه گران ایران پیگیر حل مشکلات شبکه فروش است ادامه داد: آنچه مربوط به کارمزدها و آسایش و آرامش شبکه فروش است را سندیکای بیمه گران پیگیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ازسوی سندیکای بیمه گران ایران به تمام شوراهای هماهنگی شرکت های بیمه در استان ها ابلاغ شده که پیگیر حل مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی کارگزاران و نمایندگان فروش باشد، ادامه داد: دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی با توجه به سبقه خود در تامین اجتماعی کمک بسیاری برای حل این موضوع کردند.
وی با مخاطب قرار دادن شبکه فروش در استان خوزستان تصریح کرد: بهتر است در مسیر حل مشکلات با همکاری شورای هماهنگی استان ها نظرات خود را به مرکز اعلام نمایید تا در آئین نامه ها و بخشنامه ها نظرات کارشناسی شما عزیزان لحاظ شود.
دکتر کریمی همکاری بین شبکه فروش کارگزاران و نمایندگان با شرکت‌ها را فرصتی طلایی عنوان کرد و افزود: باید حداقل یک بار در هر ماه شبکه فروش به صورت منسجم و غیر منسجم با شوراهای هماهنگی استان های سندیکای بیمه گران جلسه داشته باشد و مباحث و مشکلات خود را مطرح کنند.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با اشاره به تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و تشکیل آن که باعث ایجاد آرامش و آسایش برای مردم استانهای بلاخیز خواهد شد، گفت: ممکن است با تشکیل این صندوق پرتفوی کوچکی از شرکت ها کم شود اما باید بیمه‌ها هنر داشته باشند و حداقل برای شروع کار نوعی بیمه حوادث طبیعی تکمیلی در دستور کار داشته باشند تا از این رهگذر بتوانند آسایش و آرامش بیشتری برای مردم ایجاد کند.
دکتر کریمی تاکید کرد که توانمندسازی شورای هماهنگی استانها و نمایندگان بیمه در امور مختلف می تواند باعث ارتقاء سطح آنها در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور شود.
گفتنی است رئیس کل بیمه مرکزی و همراه دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه در سفری چهار روزه به استان خوزستان در جلسات مختلف از جمله جلسه با استاندار و شورای هماهنگی شرکت های بیمه در این استان پیگیر نحوه خدمت رسانی شرکت های بیمه‌ای به مردم و بیمه‌گذاران شدند.

http://tejaratava.ir/?p=13149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.