• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور شرکت پتروشیمی شیراز در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به پاکستان چابهار

  • کد خبر : 115144
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۴۴
حضور شرکت پتروشیمی شیراز در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به پاکستان چابهار
حضور شركت پتروشیمی شیراز در نمایشگاه بین‌المللی صادرات به پاكستان چابهار

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز:

اولین نمایشگاه بین‌المللی صادرات به پاکستان از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی چابهار برگزار شد. این نمایشگاه با حضور شرکت‌های فعال در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، غذایی، تجهیزات صنعتی، محصولات شیمیایی و سلولزی، لوازم خانگی، نساجی و چرم، ساختمان، معدن و سنگ‌های قیمتی، محصولات دانش‌بنیان و تجهیزات پزشکی، به مدت چهار روز برپا بود.

شرکت پتروشیمی شیراز نیز با حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای خود را در حوزه‌های تولید و صادرات محصولات پتروشیمیایی به نمایش گذاشت.

حضور پتروشیمی شیراز در این نمایشگاه با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد. شرکت‌های داخلی و خارجی از  غرفه این شرکت بازدید کرده و از نزدیک با محصولات و خدمات آن آشنا شدند.

در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی و رویدادهای صادراتی نیز برگزار شد. در این نشست‌ها، موانع و پتانسیل‌های صادرات و تعامل با کشور پاکستان مورد بررسی قرار گرفت.

حضور پتروشیمی شیراز در این نمایشگاه، فرصتی ارزشمند برای این شرکت بود تا با معرفی محصولات و خدمات خود به بازارهای هدف، سهم خود را در صادرات محصولات پتروشیمیایی به کشورهای همسایه افزایش دهد.

http://tejaratava.ir/?p=115144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.