• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
تجارت آوا گزارش می دهد؛

چرا وین کارت محبوب مشتریان در کسب و کارها شد؟

  • کد خبر : 113194
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
چرا وین کارت محبوب مشتریان در کسب و کارها شد؟
با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان به واسطه کسب و کار خود به صورت هفتگی یا ماهانه نقدینگی تراکنش دارند با افتتاح حساب وین کارت بانک سامان می توانند شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده امتحان کنند.

علیرضا ملاحتی – به گزارش تجارت آوا، در سال های اخیر با افزایش تورم در اقتصاد کشور بسیاری از مردم تمایل خود برای سپرده گذاری در بانک ها را از دست داده اند، چراکه تصور می کنند میزان تورم در کشور بسیار بالاتر از نرخ سود سپرده های بانکی است، در چنین شرایطی تنها طرح های بانکی برای مشتریان جذاب به نظر می رسد که سود بیشتری برای آنها داشته باشد تا حس جاماندگی از تورم نداشته باشند. یکی از این طرح ها که به گفته بسیاری از مشتریان در جذب نقدینگی های خرد موفق بوده وین کارت بانک سامان است. در واقع وین کارت سپرده‌ای است که به ازای هر یک میلیون تومان واریزی، ۱ امتیاز و به‌ازای عملیات بانکی روزانه‌ مانند برداشت از حساب، انتقال وجه، ساتنا، پایا، دریافت دسته چک، خرید کالا از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و انتقال وجه و … به امتیازهای شما اضافه می کند. در واقع کمترین مقدار مانده سپرده در هر روز برای محاسبه امتیازات لحاظ می شود و درنهایت این امتیازها باهم جمع و بر تعداد روزهای ماه که سپرده فعال بوده، تقسیم می‌شود تا امتیاز موجودی سپرده مشتریان مشخص شود، سپس این امتیاز درمجموع امتیاز تراکنش‌های موفق در پایان هر ماه ضرب می‌شود تا مجموع امتیاز ماهانه  مشخص و در قرعه‌کشی که  ۴۴۴ جایزه نقدی است شرکت داده شوند و از شانس قرعه کشی هر فصل که بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است بهره مند شوند.

شرایط شرکت در قرعه کشی های وین کارت کسب حداقل صد امتیاز در هر فصل است. همچنین در صورت برنده شدن یا نشدن در قرعه کشی های فصلی وین کارت امتیازهای کسب شده در پایان هر فصل صفر می شود.

با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان به واسطه کسب و کار خود به صورت هفتگی یا ماهانه نقدینگی در حساب آنها قرار می گیرد و نمی توانند از سود ماهانه بهره مند شوند، از این رو با افتتاح حساب وین کارت بانک سامان می توانند شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده امتحان کنند. از طرف دیگر استفاده آنها از وین کارت نسبت به کارت سایر بانک ها که سود ندارد جذاب‌تر بوده، به عبارت دیگر وین کارت برای آنها احتمال برنده شدن در قرعه کشی را دارد اما سایر کارت ها نه تنها سودی به صورت ماهانه پرداخت نمی کنند فرصت قرعه کشی هم ندارند به همین دلیل است که بسیاری از مردم نقدینگی خرد خود را وارد وین کارت سامان کرده اند.

در شرایطی که برای برنده شدن در جایزه ۱۰ میلیون ریالی محدودیت وجود ندارد و مشتریان هر فصل می توانند برنده این جایزه باشند. از طرف دیگر تنها یک بار در سال امکان برنده شدن در جایزه ۱ میلیارد ریالی یا ۱۰۰ میلیون ریالی برای آنها وجود دارد. به عبارت دیگر در صورتی که در هر یک از قرعه کشی های فصلی هر کدام از جوایز ۱ میلیارد ریالی یا ۱۰۰ میلیون ریالی را برنده شوند دیگر امکان برنده شدن در هیچ کدام از این جوایز را به مدت یک سال ندارید و این فرصت برای دیگران محیا می‌شود، اما می توانند همچنان برنده جایزه ۱۰ میلیون ریالی باشند.

همچنین سود پرداختی به سپرده های وین کارت بر اساس حداقل مانده سپرده در ماه محاسبه و روز واریز سود سپرده به درخواست مشتری تعیین می‌شود. بر همین مبنا بسیاری از سرمایه های خرد کسب و کارها می تواند در پایان ماه سود دریافت کند.

همچنین نباید فراموش کرد که در فرایند افتتاح حساب اینترنتی تمام افرادی که فاقد حساب و شماره مشتری در بانک سامان هستند، پس از دانلود اپلیکیشن موبایلت می‌توانند از منوی افتتاح حساب برای ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک خود اقدام کنند و این سهولت در برخورداری از وین کارت باعث شده هر روز به طرفداران وین کارت بیفزاید.

و از آنجایی که این امکان برای مشتریان وجود دارد که به‌صورت قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌عنوان سپردۀ پشتیبان سایر حساب‌ها یا سپرده کوتاه مدت از آن استفاده کنند دامنه گسترده ای از مشتریان را شامل می شود که می توانند از وین کارت برای فعالیت های روزانه و حتی تجاری خود بهره مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=113194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.