• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

  • کد خبر : 112693
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱:۵۵
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان ، شهادت جمعی از هموطنان حاضر در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران متن پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی به شرح زیر است :

«…وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا…»

خبر ناگوار شهادت هموطنان و زائران مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دل ملت عزیز ایران را جریحه دار کرده و باعث اندوه بسیار اینجانب شد.
این حمله ددمنشانه بار دیگر چهره جنایتکار دشمنان انقلاب را به نمایش گذاشت و نشان داد هرجا بیرق راستی در برابر ظلمت و پلیدی افراشته گردد، نبردپرصلابت حق علیه باطل رقم می‌خورد.
بی‌تردید این اعمال غیرانسانی نه‌تنها از ایمان و اراده ملت غیور ایران نخواهد کاست بلکه انزجار و نفرت ملت مسلمان ایران را از عاملان این جنایت و قدرت‌های حامی آنان بیشتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام کور و وحشیانه و در خواست اشد مجازات برای آمران و مسببان آن، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان را به مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارم.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

http://tejaratava.ir/?p=112693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.