• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اجلاس روسای بهداشت صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس برگزار شد

  • کد خبر : 112427
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
اجلاس روسای بهداشت صنعت پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس برگزار شد
اجلاس روسای بهداشت صنعت پتروشیمی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۳ دی ماه سال جاری با حضور گسترده روسای بهداشت صنعتی بیش از ۵۰ شرکت پتروشیمی و به میزبانی شرکت پتروشیمی پارس در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

این اجلاس با هدف هم اندیشی و سیاستگذاری در حوزه بهداشت صنعتی، معرفی پروژه های برتر و نوین انجام شده در شرکتهای پتروشیمی و آخرین دستاوردها در حال برگزاری می باشد.

در نخستین روز اجلاس ماندانا آقابیگی رئیس بهداشت صنعتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، به تشریح اهداف اجلاس و اهمیت موضوع و ضرورت تبادل تجارب و دستاوردهای ارزشمند شرکتها پرداختند.

در این اجلاس محمدعلی خادمیان مدیر HSE شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به نقش و جایگاه بهداشت صنعتی در ساختار HSE، برگزاری این اجلاس را جهت هم اندیشی و الگو برداری از اقدامات شرکتها بسیار ارزنده و حائز اهمیت برشمردند.

در ادامه روسای بهداشت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت HSE پتروشیمی پارس گزارشی از عملکرد بهداشت صنعتی شرکتها در ۲ منطقه ماهشهر و عسلویه ارائه نمودند.

اجلاس در روز اول با بحث و بررسی پیرامون راهکارها و ارائه پیشنهادات بهبود از جمله تشکیل کارگروه آموزش بکار خود پایان داد.

http://tejaratava.ir/?p=112427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.