• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
تقدیر معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

موانع توسعه مشاغل خرد در بافق برچیده خواهد شد

  • کد خبر : 112050
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
موانع توسعه مشاغل خرد در بافق برچیده خواهد شد
در جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و رئیس هیئت مدیره این شرکت برگزار شد، موضوع رفع موانع توسعه مشاغل خرد در شهرستان بافق مورد بررسی قرار گرفت.


به‌گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، در این جلسه دکتر محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و دکتر علی یقطین ، رئیس هیئت مدیره این شرکت حضور داشتند.
کریمی بیرانوند با تحسین و تقدیر از ایده‌های اشتغال‌زایی مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران گفت: با حضور کارشناسان این معاونت و استفاده از راهکارهای توسعه کارآفرینی در شهرستان بافق، موانع توسعه مشاغل خرد در این شهرستان برچیده خواهد شد و اقدامات شرکت در راه اندازی مرکز کارآفرینی و نواوری جای تقدیر دارد.
در ادامه این جلسه، حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه این شرکت با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان بافق، برای توسعه مشاغل خرد در این شهرستان، گام‌های مثبت و سازنده‌ای را برداشته است، گفت: امیدواریم با حمایت معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بتوانیم علاوه بر توسعه مشاغل خرد،گام‌های موثری هم برای اشتغال‌زایی بیشتر در شهرستان بافق برداریم.

http://tejaratava.ir/?p=112050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.