• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
همزمان با هفته پژوهش و با هدف هم‌افزایی و استفاده از توان تخصصی و تجهیزاتی صورت پذیرفت

امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی خوزستان

  • کد خبر : 108550
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی خوزستان
شرکت ملی حفاری ایران و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان به منظور گسترش همکاری در زمینه های آموزشی و پژوهشی و استفاده از توان تخصصی و تجهیزاتی در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت حفاری کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این سند همکاری با حضور دکتر گلپایگانی مدیرعامل شرکت،قائم مقام، مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و جمعی از مدیران و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران و دکتر حسن محمدی مجد رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان و هیئت همراه روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲، در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران منعقد شد.
در ابتدای این نشست دکتر گلپایگانی در خصوص همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی و دانش بنیان گفت: شرکت ملی حفاری ایران با اعتماد به توانمندی متخصصان داخلی در طول سالیان گذشته همواره در تعامل مستقیم با دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و پژوهشگاه ها بوده که حاصل آن بومی سازی دانش تخصصی و خودکفایی صنعت حفاری در زمینه ساخت قطعات کاربردی است.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به فعالیت های صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی افزود: در این مسیر سازمان جهاد دانشگاهی یقیناً از بهترین مجموعه ها بوده و ما در مقاطع مختلف همکاری های خوبی با این نهاد علمی کشور داشته ایم.
در ادامه دکتر حسن محمدی مجد رئیس جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن اشاره به همکاری های فیمابین دو سازمان گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی طی سالیان گذشته با توجه به رسالت وجودی و تلاش برای تحقق شعار استقلال و خودکفایی اقدامات موثری در زمینه بومی سازی تجهیزات صنعت نفت و حفاری انجام داده است که از آن میان می توان به ساخت و تولید انواع مته های حفاری اشاره کرد.
وی مجموعه جهاد دانشگاهی را نهادی علمی بیان کرد که همواره آماده آموختن تجارب تازه و ارتقأ دانش تخصصی خود بوده و با رویکرد ملی به رفع چالشهای کشور بصورت عام و صنعت حفاری بصورت خاص نگاه می کند و تمامی امکانات و منابع خود را در این مسیر به کار می گیرد.
سپس مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران ضمن تقدیر از تعامل مستمر جهاد دانشگاهی خوزستان درباره محورهای این همکاری توضیح داد: در چارچوب این تفاهم نامه طرفین در ارتباط با بهره گیری بهینه از قابلیت های سازمان در راستای اولویت های پژوهشی شرکت، تدوین دانش فنی فناوری ساخت و تولید قطعات صنعتی همکاری می کنند.

بیگ زاده با تاکید بر هم‌افزایی و استفاده از توان تخصصی و تجهیزاتی و دانش نوین در اختیار دو مجموعه، استفاده از توانمندی‌های علمی و تخصصی در راستای تأمین قطعات مورد نیاز شرکت نظیر مته ها، فیلتر های حفاری، مواد شیمیایی، تجهیزات الکترونیکی،امکانات آزمایشگاهی و بازرسی شخص ثالث، برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی فنی تخصصی و … را از دیگر محورهای این تفاهم نامه برشمرد.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

http://tejaratava.ir/?p=108550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.