• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رونمایی از محصول جدید صنعت شوینده با نام سپید پرایم‌واش در شرکت پاکسان

  • کد خبر : 106199
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
رونمایی از محصول جدید صنعت شوینده با نام سپید پرایم‌واش در شرکت پاکسان
طی مراسمی در شرکت پاکسان روز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ با حضور بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، حمیدرضا حقی مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده، شهریار محمدی‌راد مدیرعامل شرکت پاکسان، مدیران ارشد شرکتهای گلتاش و ساینا و جمعی از خبرنگاران از محصول جدید پاکسان با نام سپید پرایم‌واش رونمایی شد.

به گزارش تجارت آوا، در این مراسم شهریار محمدی‌راد مدیرعامل شرکت پاکسان در جمع خبرنگاران گفت: محصول جدید که امروز رونمایی شد پودر ماشین لباسشویی با کیفیت بسیار بالاتر از پودرهای فعلی است که در گروه A پلاس محصولات قرار می‌گیرد، این محصول اولین پودر کنستانتره تولیدی پاکسان است که با دانسیته بالا و کیفیت به مراتب بالاتر از پودرهای ماشینی که تاکنون تولید شده است می باشد.
وی در مورد ویژگی‌های این پودر شوینده گفت: اولاً هزینه بسته‌بندی با توجه به گرماژ آن که ۶۰۰ گرمی است، دوم اینکه چون کنستانتره بوده و دانسیته بالاتری دارد برای همان کیفیت کار حجم کمتری از آن مصرف می‌شود.
محمدی راد در خصوص صادرات نیز گفت: اکنون ما به بیش از ۲۰ کشور صادرات داریم و سه منطقه را می‌خواهیم هاب منطقه محصولات صادراتی خود قرار دهیم و آن مناطق قزاقستان، عمان و عراق می‌باشد که در آن مناطق می‌خواهیم دفتر نمایندگی داشته و در فروش دخالت بیشتری کنیم که فقط بحث خریداران عمده نباشد و ما وارد بازارهای مویرگی آن کشورها شویم.

بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز در رونمایی محصول جدید شرکت پاکسان گفت: این شرکت یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌های شوینده ایران است و سهم بازار بسیار قابل توجهی دارد. مردم با برندهایی مثل برف، گلی، سیو، گلنار و غیره که سال‌ها با آن زندگی کرده‌اند و آنها را می شناسند. این برندها لیدر بازار شوینده‌های کشور بوده اند.
وی ادامه داد: خوشبختانه نقطه قوت ما نیروهای متخصص و کیفیت بالای آنها است که در تحقیق و توسعه و کنترل کیفی در این شرکت نقش مهمی دارند. از طرفی در مدیریت جدید آقای مهندس محمدی راد تمرکز اساسی بر روی افزایش کیفیت و مناسب سازی قیمت صورت گرفته است و امروز مشاهده می‌شود محصول جدیدی با کیفیت بسیار بالا در این مجموعه رونمایی می‌شود. برابر استانداردهای کشور محصولات تولیدی پاکسان بالاترین نمرات را از انجمن شوینده و آزمایشگاه‌های استاندارد کسب کرده‌اند که از این رو شاکر تمامی همکاران و مدیران بسیار ارزشمند این مجموعه هستیم.
مرادی افزود: آنچه که امسال در محصولات مجموعه پاکسان می‌بینیم تغییرات کیفی وسیع و تعداد برندها و زحماتی که روی کیفیت محصولات صورت گرفته است می باشد و انشالله سال آینده این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت و ما با تمام قوتمان از شرکت پاکسان حمایت می‌کنیم که سال آینده فضای جدیدتری از تنوع در محصولات و برندها و مقوله سهم بازار را شاهد باشیم.
مرادی در مورد مدیریت شرکت پاکسان گفت: آقای محمدی راد نماد شرکت پاکسان است و سال‌ها در این مجموعه در قسمت‌های مختلف فعال بوده است و امروز در کسوت مدیرعاملی فردی بسیار ارزشمند، توانا، صاحب صلاحیت و متخصص است و خوشبختانه جمعی از مدیران هم با همین ویژگی‌ها از جنس خود پاکسان و صنعت شوینده دور ایشان جمع شده‌اند و در قالب کار تیمی کارها را پیش می‌برند. پاکسان امسال با سال گذشته تفاوت‌های بسیار جدی در کیفیت و کمیت دارد. و انشالله با ادامه این نوع و سبک مدیریت و به کارگیری افراد صاحب صلاحیت و متخصصانی که دغدغه آنها پیشرفت کار است تا زندگی همکاران و مردم را بهتر و مناسب‌تر به پیش ببرند سال آینده موفقیت‌های بیشتر و بهتری را شاهد خواهیم بود.
وی تاکید کرد: باید افراد و مدیران صاحب صلاحیت در راس کارها قرار بگیرند که روند رو به رشد با سرعت و شتاب بیشتر ادامه داشته باشد. انشالله با قوت مسیر تحولی را ادامه می‌دهیم و امیدواریم اخبار خوشی در پایان سال مالی از رشد تولید، رشد فروش، رشد سود خالص داشته باشیم و خدمات بیشتری به مردم و همکاران ارائه دهیم..

http://tejaratava.ir/?p=106199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.