• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

برای انجام جراحی زیبایی نیازی به اعزام فرد به خارج از کشور نیست

  • کد خبر : 105077
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
برای انجام جراحی زیبایی نیازی به اعزام فرد به خارج از کشور نیست
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت : سومین کنگره بین المللی بزرگان جراحان پلاستیک از 22 تا 25 آبان ماه در تهران با حضور اساتید بین المللی برجسته در حوزه جراحی پلاستیک برگزار می شود .


دکتر علیرضا صابری ادامه داد : در این کنگره بین المللی ۱۸ سخنران خارجی از  کشورهای اسپانیا ، آمریکا ، ترکیه ، نروژ و روسیه به صورت حضوری و آنلاین حضور دارند که در آن درباره موضوعات مختلفی سخنرانی و تبادل اطلاعات خواهد شد .  
وی بیان کرد : در این کنگره  دو سالانه   چهل پنل برنامه ریزی شده که  باعث ارتقاء علمی و بروز شدن تکنیک های جراحی  می شود زیرا از تمام کشورها تجربیات در این زمینه به اشتراک گذاشته خواهد شد .
دکتر صابری گفت : برای ما بسیار مهم است که کشور عزیزمان ایران را به عنوان مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته معرفی کنیم زیرا   به توریسم درمانی کمک بسازی می شود ، در حال حاضر بخصوص از کشورهای همسایه مراجعه زیادی داریم که درآمد ارزی خوبی را به همراه دارد و امیدواریم با برگزاری کنگره های بین المللی بتوانیم صنعت توریسم را گسترش دهیم .
وی در پایان افزود : خوشبختانه در حال حاضر در ایران هیچکس جهت انجام جراحی  پلاستیک و ترمیمی نیازی به اعزام به خازج نداریم زیرا جراحان ما به  دنبال به روز کردن اطلاعات در همه زمینه ها هستند .

http://tejaratava.ir/?p=105077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.