• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران تاکید کرد:

رفع مشکلات برای افزایش تولید و بهره وری بیشتر، باید رسالت اصلی کارکنان باشد

  • کد خبر : 105021
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
رفع مشکلات برای افزایش تولید و بهره وری بیشتر، باید رسالت اصلی کارکنان باشد
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با تاکید بر اهمیت تولید در شرکت، گفت: رفع مشکلات به منظور افزایش تولید و بهره وری بیشتر باید اساس کار قرار گیرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ دکتر عبدالله شه بخش در جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران که در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار گردید،  بر رعایت الزامات ایمنی تاکید کرده و افزود:  فرهنگ رعایت الزامات ایمنی در شرکت آلومینای ایران باید نهادینه شود و تحقق آن مستلزم همکاری همگان است.
وی همچنین جهت چابکی سیستم و انجام فعالیت ها بر اساس فرآیندهای تعریف شده تاکید نمودند.
دکتر شه بخش افزود: با توجه به اینکه اگر در خط تولید نقصی ایجاد شود به این مفهوم است که در قسمتی از فرایند کار و فعالیتی به  درستی انجام نشده است. لذا توجه و تلاش همه همکاران باید در جهت رفع مشکلات موجود و دسترسی به پایداری و افزایش تولید باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه ریزی دقیق، پشتکار و تلاش مضاعف میتواند مشکلات احتمالی پیش رو را مرتفع نموده و افزایش بهره وری و تولید را در پی داشته باشد.

دکتر شه بخش با تاکید بر اهمیت PMO گفت: PMO یکی از ابزارهای مهم نظارتی به شمار می آید و با پایش هایی که‌  صورت می گیرد درک درستی از فرآیند تولید و پیشرفت پروژه های در دست اقدام حاصل می شود.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از پیشرفت پروژه های موجود، وضعیت تولید و فرآیند و همچنین وضعیت ۵S و ایمنی توسط مدیران مربوطه ارائه شد و سایر مدیران در خصوص حوزه تحت مدیریت خود مواردی را بیان نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=105021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.