• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
همزمان با هفته پدافند غیر عامل انجام گرفت :

برگزاری مانور امداد و نجات با موضوع تصادف جاده ای اتوبوس ایاب و ذهاب کارکنان با خودرو پراید

  • کد خبر : 104630
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
برگزاری مانور امداد و نجات با موضوع تصادف جاده ای اتوبوس ایاب و ذهاب کارکنان با خودرو پراید
همزمان با هفته پدافند غیرعامل، مانور امداد و نجات با موضوع تصادف جاده ای اتوبوس ایاب و ذهاب کارکنان با خودرو پراید در محل شرکت آلومینای ایران برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ این مانور از سوی شرکت آلومینای ایران و با همکاری دستگاه های خدمات رسان و با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان شمالی، فرماندار، دادستان، مدیر عامل شرکت آلومینا، رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران شهرستانی در روز یک شنبه مورخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل محور جاجرم آلومینا برگزار شد.

🔺 بنا بر این گزارش؛ نیروهای امدادی و خدمات رسان شرکت آلومینای ایران و دستگاه های خدمات رسان شهرستان جاجرم ، با تمامی ملزومات و امکانات از جمله شرکت کنندگان در این مانور بودند.
گفتنی است ارتقا آمادگی و مهارت‌ها برای مدیریت بحران‌های احتمالی، احصاء آسیب‌ها و چالش‌های احتمالی و کاهش مخاطرات، سنجش و حفظ آمادگی کارکنان و تجهیزات در هنگام بروز سوانح و حوادث گروهی و بزرگ و سنجش کارکرد و ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران سطح شهرستان موثر در مدیریت بحران از جمله اهداف برگزاری این مانور بود.
همچنین سنجش تاب آوری بخش‌های تولیدی و غیر تولیدی در هنگام بروز بحران، سنجش و تقویت روابط بین بخشی و بین دستگاهی در زمان بروز بحران، توسعه و اشاعه فرهنگ پدافند غیرعامل و ضرورت رعایت الزامات پدافند غیرعامل،  بازآموزی مهارت‌ها، تکنیک‌ها و فنون لازم در مدیریت بحران و  ارتقاء فرهنگ پدافند غیرعامل در بین کارکنان دیگر اهداف این مانور را شامل میشوند.

این مانور با مشارکت همه بخش ها و با موفقیت برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=104630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.