• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل شرکت آلومینای ایران تاکید کرد:

لزوم هماهنگی کامل مدیران برای برگزاری هر چه بهتر رویداد تانا

  • کد خبر : 103304
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
لزوم هماهنگی کامل مدیران برای برگزاری هر چه بهتر رویداد تانا
تانا یک رویداد استانی و ملی است بنابراین نیاز است در جهت رفع نیازهای فناورانه شرکت تمامی معاونین و مدیران مجموعه در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن آن تلاش مضاعف نمایند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ جلسه شورای معاونین شرکت آلومینای ایران با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار گردید.
دکتر شه بخش در این نشست با تاکید بر اهمیت موضوع برگزاری سومین تانا صنعت استان به میزبانی شرکت آلومینای ایران در تاریخ ۲ آبان ماه امسال،  بر لزوم هماهنگی‌های بیشتر در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد و استفاده لازم و کافی از ظرفیت‌های موجود و همچنین ظرفیت‌هایی که ایجاد خواهد شد تاکید کرد.
وی از حضور سردار جوانی، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرکت آلومینای ایران در چند روز آینده خبر داد و برگزاری  جلسه مدیران با حضور ایشان را مغتنم شمرد و موارد لازم را تاکید نمودند.
ایشان در ادامه بر اهمیت برند آلومینای ایران با معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه مدیران و متخصصان شرکت تاکید کرده و بیان داشت: کارکنان و متخصصان شرکت آلومینای ایران در حوزه‌های مختلف کارها و اقدامات اثرگذار و با افتخاری را رقم زده اند که باید در جهت معرفی و شناساندن آنها به مخاطبان اقدام لازم بعمل آید.

در ادامه این جلسه از مدیر کنترل کیفیت آلومینای ایران که به عنوان مدیر نمونه کنترل کیفیت استانی برگزیده شده است تقدیر گردید.
همچنین مهندس حیدر ضمن تشکر از همراهی و همکاری کلیه همکاران افتخار کسب شده را مرهون تلاش تمامی کارکنان دانست.
ایشان در ادامه در خصوص ارزیابی و نحوه انتخاب و ارزشیابی مدیران کنترل کیفیت نمونه استانی مواردی را بیان نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=103304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.