• امروز : شنبه - ۲۷ مرداد - ۱۴۰۳
0
رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه کارگروه کنترل مدیریت ایمپاسکو؛

ایمپاسکو در توسعه پایدار و افزایش سهم معدن از تولید ناخالص داخلی اثرگذار است

  • کد خبر : 141296
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
ایمپاسکو در توسعه پایدار و افزایش سهم معدن از تولید ناخالص داخلی اثرگذار است
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: با توجه به فعالیت‌های ایمپاسکو در حوزه اکتشاف و فعال‌سازی معادن، ایمیدرو حمایت‌های لازم از ایمپاسکو را ادامه خواهد داد و باید بودجه مورد نیاز شرکت تامین شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو به نقل از ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران عنوان کرد: همکاری شرکت “ایمپاسکو” با بخش خصوصی و مدیریت این موضوع، به افزایش تولید و اشتغال منجر می‌شود و طبق آمار اعلام شده، از ابتدای واگذاری‌ها ۶۹ طرح و مجتمع برون سپاری شده است که این میزان باید افزایش یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به عنوان بازوی اجرایی ایمیدرو در تامین مواد معدنی مورد نیاز صنایع معدنی و همچنین در راستای توسعه پایدار و افزایش سهم بخش معدن در تولید ناخالص داخلی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه ایمپاسکو از مجموعه‌های ویژه در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور است، عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های گسترده این شرکت در حوزه اکتشاف و فعال‌سازی معادن کوچک؛ باید بودجه مورد نیاز آن تامین شود در این زمینه ایمیدرو حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های معدنی کشور در بخش زغال سنگ، تاکید کرد: شرکت تهیه و تولید باید در حوزه زغال سنگ به ظرفیت کامل بهره برداری برسد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ایمیدرو ضمن رعایت موارد قانونی و در راستای تسهیل امور، آمادگی دارد تا برخی اختیارات لازم را به این شرکت واگذار و نظارت اثربخش خود را داشته باشد.

در این جلسه موثقی نیا قول مساعد داد تا ایمیدرو در جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد برای شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، تدابیر لازم را بیندیشد.

https://tejaratava.ir/?p=141296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰