• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری به موقع مجمع مرهون تلاش کارکنان اموال تملیکی

  • کد خبر : 97530
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
برگزاری به موقع مجمع مرهون تلاش کارکنان اموال تملیکی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه برگزاری به موقع مجمع مرهون تلاش کارکنان سازمان است، گفت:همفکری و تعامل کارکنان موجب سربلندی سازمان شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی در جلسه بررسی مجمع سالیانه که با حضور هیئت مدیره، اعضای هیات نظارت، مدیران ارشد و کارشناسان سازمان برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن مراسم اربعین اظهار کرد: امسال نیز همانند سال گذشته ستاد اربعین در سازمان تشکیل شد و در جلسات برگزار شده مصوباتی داشت که اعضای ستاد به دنبال پیگیری و اجرایی کردن آن هستند.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالیانه سازمان در شامگاه سه شنبه افزود: در طلیعه هفته دولت، خداوند به کارکنان و مدیران توفیق عنایت کرد تا با کمترین امکانات، بزرگترین کارها را انجام دهند.

اجتهادی از تعامل خوب قوه قضائیه و مجریه تقدیر کرد و گفت: تحولی که در سازمان اتفاق افتاد و حتی رئیس قوه قضائیه نیز آن را بیان کردند در سایه تلاش جهادی کارکنان صورت گرفت.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه برای نخستین بار مجمع سازمان در موئد مقرر برگزار و صورت مالی به تصویب سازمان حسابرسی و مجمع رسید، تصریح کرد: صورت مالی سازمان بدون بند مشروط یا تخلف تصویب شد.

وی با بیان اینکه برگزاری به موقع مجمع مرهون تلاش کارکنان سازمان است، تاکید کرد:همفکری و تعامل کارکنان موجب سربلندی سازمان شد.

گفتنی است، در این نشست کارشناسان سازمان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مجمع و اقدامات انجام شده پرداختند و مورد تفقد مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیات نظارت قرار گرفتند. 

https://tejaratava.ir/?p=97530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.